onsdag 21 april 2010

Sitter just nu bara och väntar ...och väntar....

Sitter just och väntar på att programmet före CSI ska ta slut,men tydligen är det samma eftersläpning som häromdagen,så jag kan inte starta videon ännu för jag vet inte hur stor förskjutning det är.






Och eftersom det är de här två avsnitten jag väntar på så vågar jag inte chansa på att att ställa in tid heller.Men att säga godnatt nu det har varken med förskjutning eller något annat att göra.Så godnatt kära vänner.Från "Kaksmulan"//Agath.

4 kommentarer:

  1. Hej hej Agath!
    Långt mellan mina kommenarer här, men jag brukar titta in mest varje dag. Ha det så gott och trevlig helg. Jag skall hälsa på sonen i Södertälje i helgen.
    kram Lia

    SvaraRadera
  2. Godmiddag!
    Jag trodde först att du gjort illa dig när du ramlade när du var ute och trillade sist, men så skrev du att det var från när du var hos din son. Det var ju länge sedan!! Du med din otur alltså!!!
    I kväll ska vi träna inne har jag bestämt. Det går inte att vara ute en dag som denna, men så ska vi ju fixa med licenserna också.. Hoppas det går bra för dom..
    Bounty har fått på sig täcket i dag igen, tur det eftersom det ibland kommer stora dasslock till snöflingor. Det regnar just nu visserligen, inget kul men det är ju bara april än så länge.. Ska väl ta mig ner till stallet snart men först ska vi fika lite och få upp kroppsvärmen innan man går ut, det är lite ruggigt här inne. Det råa utifrån kommer ju in..
    Jo, vet du!! Nu har vi äntligen blivit erbjudna att få hämta "ved" uppefrån logen som rasade.. Men vi ska vänta lite tills de rasar ner lite, nu har de mest tömt logen på allt så det finns inte så mycket brädor att ta reda på. Tänk va? Vilken lång tid efter vi fick erbjudandet!!! Hoppas bara jag kan få låna husäg. flakvagn att lasta på så jag kan köra upp det till oss så vi sågar på hemmaplan. Såga på stället och köra i skottkärra orkar jag aldrig..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Hej Lia!
    Hoppas du får det trevligt hos sonen
    Önskar jag också hade kunnat åkt iväg
    men får väl ta tag i det efter jag varit
    på röntgen på Tisdag.
    Ha nu en trevlig helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Nej inte mer än att jag slog håll på handklovarna,nej det onda har jag haft
    ett bra tag nu.Ja det är nästan ett år
    sen därför kunde jag inte få en röntgen
    på studs för det inte var nytt.
    Ja det är väl säkrare att skjuta innen när
    det är sådant ombyte av vädret.Jag hoppas det går bra med Licenserna till knattarna.
    Jasså ni har fåttt snö skönt att Bounty har
    lite att värma sig under då.Ja jag kände det
    blåste lite på benen så det var kall vind idag.
    Tur man har en jacka som går ner över rumpan.
    Ja det satt långt inne om du ville ha ved,hon
    måste väl ändå förstått att du hade det väldigt kallt i vinter eller?
    Du kan väl be polacken hjälpa de att fixa hem bräderna*blink*
    Nej du är väl inte mer än människa,så man orkar inte hur mycket som helst.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera