onsdag 21 april 2010

jaja det var denna dagen.

Så har man då varit hos doktorn,och han ville ha en röntgen på handen så jag ska på ett droppin röntgen på Tisdag.så får vi se vad de säger,för det är handleden som snmärtan kommer ifrån inte tummen,fast jag upplevt det så.Och han sa jag skulle till detta droppin röntgen för det går fortare än om han skickar remissen och de kallar mej.Så långt har jag kommit så vi får se på Tisdag.Så fick jag mer värktabletter också.När vi sen var på hemväg var vi tvungen att stanna för ankor som trodde de skulle kunna vänslas mitt på vägen,den ene blev så arg så han nafsade efter den andre,men det är klart trafiken strörde väl dem.Men nu är jag hemma igen och ingen promenad blev det idag det får väl bli i morgon i stället.Jag önskar er en trevlig Onsdagskväll.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Tigris!
    Det gör jag väl alltid eller?
    Ha enn bra dag.

    SvaraRadera
  2. Hej Agath
    Hoppas du får snabb hjälp med handleden....
    Vilka knasiga ankor! Att vistas på vägen kan vara farligt ju....;-)

    Allt gott
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Susanne!
    Ja jag hoppas det,för när jag åkte dit trodde jag att det är tummen så visar det sig att det är handleden,detta märkte jag inte förrän han tog mej på handleden tårarna bara rann så han
    gav mej en lapp on droppin röntgen som han
    ville jag skulle besöka på Tisdag,så håll tummarna då.
    Ja var det inte,vi fick stå stilla i flera minuter medans den ena anka nöp den andra.
    Ja jag hade inte velat gå ur bilen då hade
    man kunnat fått sig ett tjyvnyp haha.
    Ha det gott du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Usch, låter ruskigt att du har så ont att tårarna rinner !! Hoppas att något syns på röntgenen så att det går att åtgärda !
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  5. Hej Doris!
    Ja han tog mej på det mest ömma stället
    fast det visste jag inte förrän då för
    jag har hela tiden trott det kommit från
    tummen,så på Tisdag ska jag på Droppin
    röntgen,något jag aldrig varit med om
    innan,och jag tycker dagarna sniglar sig
    fram.Vi får v äl se v ad den röntgen
    säger....
    Så jag går i väntans tider*suck*
    Detsamma till dig
    jag önskar dig enn trevlig Fredag.
    Hoppas vulkanen har lugnat ner sig.
    Kramar.

    SvaraRadera