tisdag 20 april 2010

Så är man hemma efter sin promenad.

Inte ser kaprifolen vacker ut ännu,men jag hoppas att den ska blomma lika vackert som i fjol,men jag sa ju att det har kommit musöron på kaprifolen ville bara visa det.Idag gick jag 8912 steg och det blev 5,34 km inte illa jag börjat komma upp i samma som jag gjorde innan jag fick hälsporren.Men jag är ganska slak just nu.Men måste samtidigt berätt att jag såg vitsippor men de v ar så ynkligt små så man hade beövt ett förstoringsglas fäör att se dem,sen vågade jag mej inte nerför slänten heller för min osäkra gång.Det blåste lite snålt idag, och på hemvägen kom det några regndroppar,men nu så lyser solen igen,Vi har ett plantage med träd vid sidan om ängen en bit från vårat vilket kakofoni det var av alla sorters fåglar som sjöng,ibland önskar man att man hade en bandspelare med sig.Jag önskar er en trevlig Tisdagskväll.Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hejsan Agath
    Jippi!!! Du har sett vitsippor ;-))) Äntligen!
    Då är dom på gång i alla fall. Jaa, ibland tror man att fåglarna fått fnatt...

    Trevlig kväll
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susannne!
    Ja vitsippor såg jag men vad små de var.
    Ja vi får väl hoppas att de utvecklar sig.
    Ja du skulle hört vilket stoj band grenarna.
    Trevlig kväll för dig också.
    Kramar.

    SvaraRadera