måndag 19 april 2010

Hej idag blev det ingen promenad.

Vi hade besök här så dagen drog ut så det blev varken hackat eller malet,så nu står jag mitt upp i maten,tänkte jag skulle ta en kort på min kaprifol de hade som musöron igår,undrar om den kommer att blomma lika vackert i år.Så värmen finns ju,så jag fattar inte varför jag inte kan se några vitsippor alla gör det utom jag. Det är sol här och vi har +12 grader i skuggan,och så tar jag inte vara på det fy skäms på mej.Får väl går en runda runt huset sen,men det blir ju inte så långt.Jag önskar er en trevlig Tisdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Ja, jag har inte kunnat ta en promenad på två dagar nu, har för ont efter min undersökning. Få se i morgon. Fast en runda i trädgården blev det idag!
    :)

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Jag fick inte grep om vad för slag undersökning du gjort,antingen är jag för dum eller fattar
    jag inte,men varför skiver du i hon-form och inte i jag-form,jag har själv haft rullator.
    Men jag tyckte jag var för frisk så jag ville
    inte ha den,men ett par år senmare satt jag i rullstol pga av min f-b fot skul fick inte
    stödja mej alls på den.
    Jag gick ingen runda i trädgården heller,men får se om jag tar några steg på gåbandet, visserligen passar den inte min rygg allra minst nu sen jag fick ryggskottet.
    Krya på dej och var rädd om dej.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Agath

    Kaprifol Åhh vad fint visst är det den som doftar så otroligt gott?
    Hm jaha kan man se molnen? det visste jag inte jag trodde dom var för högt upp?

    Vitsioppor finns här i Kalmar i massor så fint så..

    Idag har jag inte kunnat njuta av varken jobb eller vår, jobbade halva dagen sen fick jag migränanfall..
    Kram på dig!

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Ja den kaprifolen jag har doftar ljuvligt,
    får hoppas det blir lika mycket blopmmor i
    år också,det är bara synd den står så fel.
    Jag fick rådet att jag kunde ta någora grenar
    och påta ner det i joden så blir det ny Kaprifol så vi får väl se hur jag gör.

    Haha...jag fattade på dej som du såg dem
    därför mitt lustiga svar.

    Snart är jag väl den ända människan som inte sett vitsippor i år.Varför kan man undra?

    Jasså du har migrän det är inte roligt.
    Hoppas du mår bättre nu.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath
    Det är ju lite skönt att kunna strosa runt i trädgården också. Titta på allt som börjar leva opp igen efter all snö.
    Måste titta till min kaproifol, och se om det hänt något där.

    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Såg inte du skickat en kommentar till mej
    igår,vet inte varför den släpar efter så
    mycket hos mej.
    Jag var aldrig någon runda runt huset,får
    väl skärpa mej idag.Men det finns en och
    annan snöfläck här och där i byggden.
    Ska strax ge mej ut på min promenad.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera