tisdag 2 mars 2010

Lite sen morgonhälsning,men ack en hälsning ändå.


Igår blev det så sent så jag fick inte in en nattahälsning,satt och glutta på TV:n det ena programet avlösete det andra i grår,så jag blev borta härifrån,jag hade inte filmtid för 3 filmer så det var bara att titta på en och spela in de andra.Sen gick jag och la mej,lite konstigt köndes det allt.Men nu är det den 2/03.10 och solen skiner och det är bara -2 grader ute vad kan man mer önska sig.Någon snö uppifrån verkar inte komma .....än.Ja vi får väl se vad dagen har att erbjuda.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Tisdag.//Agath.

6 kommentarer:

  1. God morgon Ädlis!
    Ja, jag är tillbaks från min promenad och huvudet håller på att sprängas ... tyvärr är det vad jag fått idag. Men, något annat trevligt händer nog!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Fick du för mycket luft eg´ftersom du
    fick huvudvärk?Inte trevligt i alla fall.
    Ja jag får se vad vi ska göra idag,mjölk
    behövs ju,någon är svamp är och inte är
    det jag haha.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Agath, även här är det bara fem minusgrader idag, maken skottar tak lite varstans. det har snöat hela helgen.
    Kram.

    SvaraRadera
  4. Hej Agath
    Jaha ja, du har redan sommar inne hos dig. Vad härligt!!!
    Solen har visat sig fram till nu. Så blev det mulet och snöfall....IGEN :-(

    Ha en bra dag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Anne-Sofie!
    Ja temperaturen pendlar fram och tillbaka,
    så din make har skottat på taket,ja det verkar
    som de gör det lite varstans,eller gör dom somn hos oss,sätter ut bräder så det ser ut som de stöttar huset.Tog några bilder men tar dem en annan dag.Idag har varit en underbar dag,men inte blev det kort som jag egentligen ville ha.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja jag såg det nyss när jag öppnade datorn,vi är ganska nyssens hemkommna,trodde jag skulle
    få tag på Bruna Bönor,tänk vad det hägra mej ibland!!
    Då såg jag hur vacker Kojiki har gjort det igen.
    Nu bara längtar man till sommaren.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag,skväll.
    Kramar.

    SvaraRadera