tisdag 2 mars 2010

Än en gång Tack Kojiki för du gör det så fint hos mej.

Jag älskar allt du gör för mej,vet du när jag såg bilden du satte in till mej + blommorna och Celine Dion.du gör allt så perfekt,så jag vet inte hur jag ska kunna tacka dej nog.Hoppas du känner att jag menar det uppriktigt för det gör jag,För nu börjar även jag tröttna på snön så detta kom ju lägligt.Även du Ian för den fina vers du  skrev helt underbart,ni är väldigt fina mina vänner.Så med de här blommorna vill jag Tacka er bägge.Jag önskar er en trevlig Tisdagskväll.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Jag tyckte att det var nog med snö blåst och kyla...nu kan du bjuda in dina vänner för lite vår och sommar i din blogg..snart är vi där och det är utlovat bättre väder till helgen..kanske din blogg kan påverka vem vet.....Kul du gillade!

    xxx

    SvaraRadera
  2. Hej Kojiki!
    Ja man börjar allt bli trött på snön nu,visserligen hade vi fint väder,men
    snö det har vi väl sett nog av nu*ler*
    Tack den är jättefin och visst längtar
    man efter värme och blommor igen.
    Ja det gjorde jag Tack.
    xxx

    SvaraRadera
  3. Åh vad vackert och vårigt du fått det, känns riktigt varmt och välkomnande att hälsa på hos dig!
    Och vilken vacker dikt Ian författat till dig, en riktigt fin vårdikt!

    Nu längtar jag ännu mer efter våren!

    Kram kram

    SvaraRadera
  4. Godkväll!
    Oj, här var det vårigt vill jag mena. Medans snön vräker ner som aldrig tidigare..
    Nu är årsmötet över för denna gången. Det var inte så mycket som sades och heller inte så mycket som behövdes skrivas. Men smörgåstårtan smakade mersmak..
    Jag har inte haftid att komma in tidigare idag och blogga. Har haft fullt upp hela dagen. Nu är jag urtrött. Ska ta det lugnt nu ett tag.
    Jag såg något mysko på himlen till vänster om Orion nu när jag gick från bilen och in. Måste in på en hemsida som berättar om vad som händer på himlen och se vad de skriver om det. Liknade ett norrsken, men det är ju åt söder???
    Ha en fortsatt bra dag!

    SvaraRadera
  5. Hej Ms Chevelle!
    Ja det var så man kände att nu får
    gärna snön försvinna så vi får se
    lite färger i trädgården igen.
    Ja det var en fin dikt Ian skrev,
    jag blev väldigt rörd.
    Eftersom kvällen är så långt gången så
    önskar jag dej en fin Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Ja visst är väl här fint nu öndskar
    jag all snön all fanders väg.
    Det är väl det bästa med årsmöterna
    smörgåstårtorna de brukar var himla goda.
    Nej jag var bara inne en vända innan vi
    åkte iväg,så idag åt vi ute försökte hitta
    en ställe som hade bruna bönor men det blev Raggmunkar
    och fläsk,men fläsket var en aning för salt.
    så här har jag druckit i tid och minut.
    Eftersom kvällen är så långt liden så
    önskar jag dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera