söndag 29 november 2009

Så där ja nu är Videon laddad,kan hända man har CSI NY....

...vem vet inte jag i alla fall.Men en sak vetr jag och det är att sängen kallar.Ingen snö blev det idag, men sambon säger att fram till onsdag kommer vi att få snö,så det är bara att vänta och se.Kanske kommer det så det täcker marken det får vi se då.Nu är det Måndag i morgon igen.Sen på Tisdagen ska jag visst till sjukgymnasten,så vi får se tyckte hon sa att bara ett par behandlingar kan hon ge mej till den behandling jag fått innan...jaja den dagen den sorgen.Nu ska jag samla ihop mej och släcka datorn och  ta mej till sängs.Godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.

9 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Nu sover du säkert gott,
    men jag vill passa på att önska
    dig en fin decembervecka och kanske
    lite nysnö som lyser upp i mörkret.

    *måndagskram*

    SvaraRadera
  2. Hej Agath.
    Vad gott det lät med kyckling... Det gillar jag.
    Hoppas du haft det bra i helgen, och att vi får lite snö i veckan.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Ja jag har oxå varit dålig på att kika runt i bloggarna men det är pga tidsbrist..
    Kram och hoppas du haft en goo advent och att kycklingen blev gooo..
    Massa kramar

    SvaraRadera
  4. Hej i natten!

    Ja, nu när det är så stämningsfullt i alla fönster saknas det bara lite snö, det hör liksom december till. Men här är så varmt fortfarande så jag befarar att det dröjer.

    Hoppas du har haft en vacker 1:a advent.

    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej Ginger!
    Sov gjorde jag inte men kommit i
    säng hade jag nog.Snö väntas väl
    hit till Onsdag tyckte jag sambon
    sa...
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja det var gott,men en aning för sent
    att äta den.Nej jag har inte haft så bra
    den sista tiden,ja snö ska visst komma
    på Onsdagen enligt min sambo.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Mia!
    Ja tidsbrist har jag inte haft,men det
    har varit annat i stället,som du säkert
    läst.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Bella!
    Ja inte ett fönster är tomt på ljus,
    och vet du vad tom ladugården en bit
    längre upp har stjärna i fönstret.
    Undrar vad korna tycker om det.
    Snön ska visst komma hit på Onsdag
    enligt min sambo.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Leena!
    Ja är det inte fint,ja verkligen.
    Ja på onsdag ska visst snön komma.
    Men vet du tänk ifall allt detta
    regn kommit ner i snö,då hade vi
    haft rejäl vinter.
    Ja idag är en grå dag och gräsmattorna
    är fortfarande gröna.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera