onsdag 11 november 2009

Ja snart ska jag bänka mej vid TV:n...

...hoppas att den är lugnt i bilden medan bonde söker fru,annars så skriker jag,Visserligen kommer TV-killen tillbaka i morgon men vad hjälper det mej idag?Ja jahg fortsätter att tömma på passagen,det är inte klokt så mycket det blivit sen jag började blogga,men någon gång ska jag väl nå botten,nu måste jag fråga en sak,jag har ju en del vänner på Alias stängs den ner när man stänger sin blogg riktigt?Jag har inte bestämt mej för om ett enda ska ligga kvar för sdå kan jag nå de vänner man har i sin lista.Annars blir det väldigt svåert att nå dem.Ha en trevlig Onsdagskväll//Agath.

2 kommentarer:

  1. Jag hade också tänkt se Bonde söker fru men jag blev sittande vid datorn. Har bandat programmet dock så jag ska lägga mig i soffa och glutta.

    Har du sparat några av alla dina inlägg?
    Lite synd om du inte gjort det tycker jag.
    Du har ju skrivit där under ett par år nu.

    Tyvärr så vet jag inget om hur det funkar med alias.

    Kram Kram

    SvaraRadera
  2. Ninasol!
    Då ska jag inte skvallra hur det gick idag.
    Hur mår du nu vännen,är febern hög?
    Alla mina recept,roliga historer och det inlägget på barnbarnen och sista hälsning
    då när Patrick Swayze gick bort, har Kojiki hjälpt mej att flytta över.Allt annat håller
    jag så sakterligen att kasta.
    Det är ett stort jobb,men har inte bestämt mej om jag ska stänga helt eller göra som ni andra gjort.Men jag tror inte Passagen fattar förrän vi är borta helt eller vad tror du?

    SvaraRadera