måndag 2 november 2009

Ja så har det börjat skvala uppifrån igen.

Måndag den 2/11 är det idag och jag har inga räkningar i dag att ta hand om jippi...Nu kan man slappna av en månad innan det dags igen.Inget nytt på fronten som det ser ut så blir det väl ingen promenad heller. Alltså det är en sådan bigbota trist dag utan sol bara regn man blir så trött i hucvudet av när vädret är så här. Synd bara jag inte tog min promenad igår,men det är ju inget att sukta över nu,jag skulle egentligen till Apoteket,men sambon körde iväg,han skulle göra något uppe i byn.Jag får väl vänta tills det blir min tur. Kram till den som vill ha.Jaha då var jag ensam igen,sambon har kört iväg till sin mamma igenMen jag får väl sitta och slappa vid TV:n för detta tar ju ett par timmar sist var han ju inte hemma förrän vid 22,00-tiden,så jag får väl äta det som jag plockade fram till honom då Sen går det ju att koka ett ägg om det inte skulle räcka.Jag önskar er en skön Måndag.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Har du det lugnt och skönt eller tråkigt? Fast det finns nästan alltid något att göra ändå.
    Jag önskar dig en bra tid. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Här är det lugnt och skönt,javisst jag var nyss
    ute och diskade*ler*Så visst har man något att göra.
    Vad menmar du med brta tid,det känns som det var något avslut eller är det jag som fattar fel?
    Jag önskar dej en skön Måndag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Det var inte menat så. Jag skriver så ibland för att variera mig. Inget att vara orolig över. Betyder bara som en bra dag..
    Hoppas du förstår nu. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Bara jag igen..

    Ja, det var mycket trevligt. Det är tur att man kan ha roligt/trevligt fast att man inte känner de som är på samma fest.
    Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Carina!
    RTrodde först du hade tröttnat att blogga
    ja det är väl inte fel att förnya sig*ler*
    Ja då förstår jag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Carina igen!
    Ja efter jag skrev den kommentaren kom jag på att jag faktiskt har varit på ett julbord också
    Med Tomtegröt och allt också den g¨ngen kände jag bara den jag var i sällsklap med.Visst är det roligt att träffa nya människor.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Agath

    Hoppas du haft en riktigt skön slappedag med TV-filmer och gott kaffe..... kanske lite matrester blev det..

    Ha en fortsatt trevlig kväll

    Kojiki

    xxx

    SvaraRadera
  8. Hej Kojiki!
    Ja jag har verkligen haft en slappardag.
    Jag har tittat på de avsnittsfilmer jag
    spelat in.
    och du hade så rätt jag hade lite rester
    kvar sen häromdagen,det smakade rätt gott
    faktiskt.
    Tack,jag önskar dej en fortsätt bra kväll
    också.
    xxx

    SvaraRadera
  9. Njut av dina filmer och den mat din sambo ej ätit upp. Sedan kan du kanske ta ett fotbad och smörja in fossingarna dina?
    Ha en trevlig måndag kväll.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej PreddieTigern!
    Ja jag har njutit nu i flera timmar,
    något jag inte är bortskämd med.
    Nu ska jag vara här en timme för sen
    är det CSI vid 21,00.Att mjuka upp
    fötterna är inte tokigt,det känns
    så skönt,men vet du jag saknar scholls
    den andra fotsaltet,detta nya tycker jag
    inte är lika bra.
    PS:Hur gick det för dej idag?
    Kramarom.

    SvaraRadera