torsdag 12 november 2009

Ja det verkar att fungerar...

...som jag sa innan så släck ju allt ner så TV:n ja allt utom kyl och frys förstås.Men när vi satte på TV:n så fungerade den med en gång.Än har det inte varit någon störning så det kan ju vara digitalboxen också som det varit fel på.Nu så har jag pratat med sonen den store,såg fel på klockan så han var på väg att lägga barnen,de är så trötta efter en dag på dagis.Om en timme ska jag titta på 5:an för då är det Criminal minds.får väl hoppas att det är slut på dålig bild.Betalar man vill man ju ha valuta för pengarna.Ha en fortsatt trevlig kväll.//Agath.

6 kommentarer:

  1. hej agaten
    Ha ha, har du varit inne hos mig och önskat God Jul? Jag har tillsammans med Kojiki fört över filer från min Passagenblog, då råkade en julbild komma upp ett kort tag. Tack för hälsningen, God Jul tillbaks, ha ha. Nu visar jag en liten historia om en liten hund på min blog, woff woff!
    Hoppas att allt är bra med vår agaten önskar
    Ian & angus

    SvaraRadera
  2. Hej Ian!
    Haha.vem vågar svara på det,jag kände mej så dum,
    när jag såg på datumet efteråt,men då var det redan försent,men det är sant varje ord jag skrev*ler*
    Jo jag håller väl på att hämta mej.
    Kram till er bägge,som jag sa så saknar jag
    de små komentarerna från lille angus.

    SvaraRadera
  3. Godkväller!
    Nu är vi åter hemma i hemmets lugna vrå (var nu den finns??)Det var alldeles vitt på marken. Det hade snöat tror jag det heter. Det är ca -1* här nu. Men det kändes inget halt ute på vägen, för jag har bara sommardäcken på ännu.
    Jag har skjutit lite båge också, men även hållt lie lektion för mina knattar om hur man ska fylla i ett skjutkort, vi gjorde en miss i virran och varran när det skulle ta sina licenser. Vi gick bara genom et enkelt skjutkort men på tävling har man ju dubbla. Men nu har jag återgäldat det. Kul hade vi ett tag i alla fall.
    Ja det är en grej som är lite trist med era nya bloggar, att man inte kan lägga in bilder i kommentarerna. Det tyckte jag var roligt. Men jag vet inte ifall det går på Metrobloggen heller, har inte provat. Jag tror inte att det var för att jag inte haft min röda feceetröja jag blivit förkyld, jag har använt min blåa istället, nej det kommer och går hela tiden, ja förkylningen menar jag, den vill inte släppa taget på mig riktigt, den har suttit på mig nu i 5 veckor, men det bryter aldrig ut ordentligt och det är också jobbigt.
    Du ska he en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Recurven!
    Ja och jag har kommit tillbaka till datorn,vet du
    när jag satt och skulle få bande på rätt ställe så blev det myrorna skrig,så jag var tvungen att ropa på sambon,vi får väl se om jag får något inspelat i natt,det ser mörkt ut.
    Det var väl trevligt att försöka få de små¨att lära sig skjuta pil,hur gammla är de minsta?
    Huvudsaken du tycker det är kul,att det blir lite fel i början gör väl inget.
    Ja det är tycker jag också är trist,men varför skulle det vara en omöjlighet egentligen?
    Många kan ju få ett leende i sina bloggar,men det är kanske på wordspress.
    Skönt i alla fall att du hitta fleecetröjan,att
    vara förkyld vid dessa tider är nog ganska vanligt,att den sen rusar runt i kroppen gör ju att man blir så trött.
    Har du varit hos läkaren?
    Apropå läkaren,håll tummarna för mej
    i morgon,för i morgon ska jag till vårdcentralen snacka om att vara nervös.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Här är en som håller tummarna, hårt. Blodet stockar sig. Hoppas att det hjälper.
    God Natt och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej Starry-eyes!
    Tack ja det var säkert de tummarna och
    tårna som gjorde att det gick så bra.
    för läkaren var nöjd med mina prover.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera