torsdag 12 november 2009

Godeftermiddag....

...äntligen gick TV:n igång igen,visserligen behövden en  lite puff på vägen.Jaja allt nytt i början sätter rätt mycket myror i huvudet åtminstone på mej.Strax ska vi ut om inte sambon ändrat sig förståss,För all ström bryts sommar som vinter...Vi ska strax iväg sambon gick upp och skulle stänga av allt men jhä'ttefin bild har vi  just nu i alla fall.Men vi fick en ny digitalbox så ny så den är kommen från fabriken sa TV-killen.Ja vi får väl se vad det här stannar vid det kanske blir över 1000 kronor trots allt,trots checken jag ska ha av boxer. Vi får väl se....Kram till den som vill ha..Ha en trevlig Torsdag.

6 kommentarer:

  1. Godeftermiddag!
    När jag hade skrivit inlägget på bloggen fick jag massa meddelanden om att datorna vill göra uppdateringar, så jag lät den göra det. Stod att det kunde ta upp mot en timma, så jag gick ner till stallet så den kunde stå här i lugn och ro. Det är klart nu så nu kunde jag komma och hälsa på hos dig äntligen.
    Ja, jag blev jätteglad när jag hittade min tröja hängandes på en galje. Jag hade ju en misstanke om att den kunde vara där...
    Såg att du har varit inne hos mig så då vet du vad min dag handlar om. Har fikat nu så jag ska bara byta kläder så ska vi åka in och "panga! lite. *skratt* På hemvägen ska vi handla, blä!
    Hörs senare. Ha de bra!

    SvaraRadera
  2. Ädlis

    Ett gott slut? Håller tummarna.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Godkväller!
    Ja är det inte irriterande när det kommer i samband man gör något det är lika dant här,
    och likadant på min speldator så sitter jag
    och spelar plack jack så försvinner det och
    upp dyker en uppdatering vill du ta det nu
    eller senare säger den.

    Ja det förstår jag att du blev glad...skönt den kom till rätta..är det därför du är förkyld för du gått och frusit?
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej PreddieTigern!
    Ja jag hoppas du har rätt.*ler*
    Jag står just med maten så det blir
    nog en massa spring här fram och tillbaka.
    Men någon promenad blev det ju inte.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdcagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!

    Här kikar jag in lite på kvällen för att se hur du har det.

    Jag har jobbat klart för veckan nu och det känns bra. Idag åt jag köttfärsrester till middag. Dags att fylla på kylskåpet idag.

    Ute är det alldeles svart nu. Det har varit en grå dag här i Jönköping. Men det är ju precis som det ska vara den här årstiden.

    Ha en bra kväll!

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  6. Hej Maskroskvinnan!
    Jag kommer nyss fråm matbordet,kan du gissa vad vi hade?Biffar,fast i dag smet jag förbi löken.
    Jag var för trött helt enkelt.
    Och dels är jag nervös för i morgon.jag ska ju till läkaren för den årliga kontrollen,och
    sist var ju inte proven så bra.
    Ja det börjar bli mörkt nu,men så har vi snart kommit in på halva november också.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera