torsdag 26 november 2009

Idag med posten fick jag avin för mina skor...

...jag får hoppas de inte behöver göra något mer med dem,utan det är sista gången jag behövde säga till,håll tummarna.Sen fick jag räkningen för Digitalboxen med förstärkare 2 utkörningar därav en är avskriven.Så allt som allt så gick det på 2 800 kronor,så det är ju inte så mycket, eller hur?Sen ska jag lämna in remissen till sjukgymnasten också eftersom jag inte var utanför dörren mer än när jag slängde en skräppåse...För en stund sedan så lyste det upp här men det var inte långvarigt,det är så blött på gatan så det har tydligen nyss regnat.Huvudvärken fortsätte enträget och verkar ha bosatt sig i huvudet på mej, är så trött,har inte sovit så gott i att heller.Men får väl hoppas att det ger sig frasmåt dagen.Kram till den som vill ha-Jag önskar er en trevlig Torsdag.//Agath.

PS:Förresten kommer ni i håg de kristyr kringlor och änglar som man hängde i  julgranen som man sen kunde ha vid julgransplundring på,är det många som har julgransplundring?Sen är det ju snart dags och göra sina egna smällkarameller med något litet gott i,Hur många brukar använda en apelsin att klä med kryddnejlikor runt  hela apelsinen se både brydligt och fint ut. och ha den i taket tex vid Lampan i köket det luktar så ljuvligt.DS:

6 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Din huvudvärk låter inte rolig.
    Fast jag tror att du har börjat få julfeber med alla dina tips och funderningar..
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Nej den är inte alls rolig,den suger
    musten ur mej.
    Ja kanske du jhar rätt att jag fått julfeber*ler*
    Jag önskar dej en trevlig Torsdagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath ser att du undrar över hur du här på blogger lätt kan få in dina passagenbloggar som du vill ha koll på.

    Gör såhär;

    Enklast är att börja med en "bloggerbloggare" Vi har ju alla en kant överst där det bland annat står: "Följa"...gå in på ex-vis min blogg och klicka på mitt "följa" ..du kan följa anonymt eller öppet, det kommer en sån fråga.
    Sen går du till din instrumentpanel och då har det dykt upp nåt som kallas för "läslista" där min blogg är med..
    Sen kan du enkelt manuellt lägga in adresser till passagenbloggare...detta genom att klicka på "lägg till" och följa anvisningarna..
    Ha det gott:-)

    SvaraRadera
  4. Hej Anne-Sofie!
    Ja jag får se hur jag gör förts tar
    jag de som jag redan har här på min lista
    Det är några namn till som ska dit,sen får jag se hur jag gör,det var bara undrade hur ni andra
    har kunnat få dem dit,men ni är mer händigare än jag.
    Tack för din kommentar.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Mmm...men det är praktiskt att lägga in vissa länkar där, annars så kan listan bli kilometerlång:-)))
    Ha en fin helg!

    SvaraRadera
  6. Anne-Sofie!
    Oj då höll på att missa dej.
    Jo det kan det nog vara mmen jag
    ska tänka på det.
    Ha en fin helg du också.
    Kramar.

    SvaraRadera