måndag 9 november 2009

Hej Govänner,har varit hemma ett par timmar.

Men jag har ängnat mej åt mat som idag fick bli risgrynsgröt,en tunn sådan för det blev tomt i påsen med riset,menn jag tog rubbet så därför blev den tunn.Idag är det Måndag tror ni att jag tänkte på det vid 09-tiden i morse, jag var så törstig så jag drack,jaha så sabbade jag min tablettdag,så jag får ta den i morgon i stället.Men det har ju hänt förr att jag fått ta den på Tisdagen i stället när man ska på läkarbesök.Vi har inte varit hemma i dag utan ute och gått med bilen och sambon tog lite kort med sin kamera för min behövdes laddas,jag sysslade med att lägga bilderna i mina biler och har skickat upp dem en trappa.Så det är istort sett allt jag gjort idag.Kram till den som vill ha.Jag önskar en en trevlig Måndagskväll.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jobbigt att alltid passa medicintider, tycker jag. Trots att jag har lagt in larm på mobilen så glömmer jag det i alla fall. Ha de gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Starry-eyes!
    Ja det är det men det är första gången jag
    glömt att det var måndag.Men nu får jag ta den
    i morgon i stället,lite dumt men så får det bli.
    Ja det blir väl så närdet blir en vana eller man kanske ska säja slentriant över det.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera