måndag 30 maj 2011

Test läs gärna detta....

Detta är en test för att se om bloggen fungerar. Många har problem med sina bloggar här på Blogger..ett inloggs problem och även att kommentera.......

Detta är trist och jag vet inte vad felet beror på egentligen..det är något med webläsarens säkerhetsinställningar för en del..varför detta drabbar vissa förstår jag inte.....Jag har varit inne på Bloggers sida för att se om det fanns problem. Av kommentarerna att döma finns det problem för vissa men inga svar varför....De skriver om en ny editor..även där har bara vissa fått den....Tydligen är det så att det beror på från vilket land man kommer ifrån...

Blogger hade en uppdatering i mitten av maj då bloggen var nere ett dygn och vissa sidor och kommentarer försvann..men de återställdes efterhand..allt detta har skapat problem för en del.....

Inlogg, problem att skriva inlägg och lägga in bilder och så kommentarerna. Hoppas Blogger åtgärdar detta eller talar om vad som ställer till det. Vad de kan göra som har just detta trassel.....

Vänligen Kojiki

49 kommentarer:

  1. Tjenare!
    Det verkar inte vara något problem med att läsa din blogg med min dator och bilden på blåklockan syns bra. Ser även att Kojiki finns där i bakrunden som en hjälpande hand. Tur hon finns, hon löser bergis problemet...
    Jag har lagt ut bilder på priserna jag vunnit denna veckan. Båder från i torsdagskväll och i går söndag.
    Bounty har varit lite piggare idag och har gått uppe i hagen nästan hela dagen. Han verkade aningen trött när jag gick ner med honom vid 17-tiden, glad för att komma in i boxen och maten där. Han har även fått kvällsmat nu och han var nöjd och gnäggig då också.
    Jag har fått i mig lite mat nu och börjar bli trött jag också. Skönt med en dag att kunna vila lite. Vi var bara iväg med gräsklipparen till sambons farbror i hopp att han kan fixa till den. Vi har inte råd att köpa någon ny igen.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath
    Jaa, det var väldigt vad det krånglar mellan varven. För tillfället fungerar det att skriva inlägg, men att kommentera är lite svårare. Hoppas det löser sig snart. Man vill ju gärna att det bara funkar som det ska.
    Hur mår du annars? Har du sommar hos dig? Blir det några sköna promenader? Oj, vad många frågor det blev, hihi
    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Skriver en kommentar och den fungerar alldeles utmärkt. Läs inlägget på Blogg Banken

    SvaraRadera
  4. Hej!
    Jaha, då har distrikts styrelsen för bågskyttet varit och haft sitt möte hos oss och de verkade nöjda med att få frallor till fikat. De smörjde kråset vill jag påstå. Men det var ju dom som betalade. Jag hade nu chansen att förklara för dom varför jag ville ha diplomen från SM 2010 när jag blev 2:a och jag fick genom det. Jag ska få från SM och för förra sommarens rekord som de glömt bort. Det var ju bra!
    Min skjutkompis från Gustavsberg kom också med för hon sitter med i styrelsen så lite X-tra kul för min del.
    nu ska vi snart i koj för det blir visst en ny dag i morgon igen. undrar om det blir åska i natt?? Det är så konstigt väder ute och har varit hela dagen..
    Hörs i morgon!

    SvaraRadera
  5. Hej!
    Så tråkigt att det inte fungerar som det ska, då blir man frustrerad.
    Annars verkar din "resa" med en massa minnen ha varit bra.

    Okej, fler klick..
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  6. Hejsan!
    Äsch, det blev inget av att blogga igår. Men jag tar igen det idag hade jag hoppats. Men tekniska problem på passagen gör att jat inte kommer in till bloggen. Det stod om inloggningen men inte in till bloggen.
    Det blåser som bara den idag igen och vi som tänkt grilla i kväll.. Typiskt alltså, så fort vi bara funderar på grillen så antingen regnar det eller som nu eller tidigare så blåser det i stället.Kan vi ha tura att det blir som i går?? Då avtog blåsten och det blev jätte fint och varmt.
    Har tagit ledigt från bågskyttet idag. Det är ju röd dag och jag känner för att vara hemma. Har tagit upp Bounty i sommarhagen så han är också på hemmaplan.
    Fastän att allt är bra här känner jag mig deppig idag. Vet inte varför? Det är väl bara en sådan dag..
    Ska väl snart gå ner till stallet och göra klart till Bounty. Göra rent boxen och fixa maten.
    Ha en bra Kr. Flygare!!

    SvaraRadera
  7. Godkväll!
    Var inte ledsen Agath!, det går inte att blogga på Passagen heller just nu. Har inte funkat för mig på hela dagen. Här kan åtminstone jag kommentera, på Passagen blir det bara vitt.
    Den dära blåsten ställde till problem så vi grillade i ugnen igen. Just nu, halv 11, då är det stilla i träden men ganska sent för att grilla. Nåja, någon dag blir det väl grilla av till slut ska jag hoppas.
    Deppigheten har suttit i hela dagen, men jag har fortfarande inte funnit någon anledning. Får väl sova på saken!
    Ha det !

    SvaraRadera
  8. Tjenixen!
    Nu blev jag snopen för jag kunde komma in och blogga på Passagen idag igen. Men allt är sig likt här och dagarna kommer och går utan att det händer något särskillt.
    Bounty har stigit upp ordentligt nu på morgnarna och han verkar har piggnat till något för han följer med till hagen med lite protester när han kliver ut i det lite grövre gruset. Så har han börjat med en ny grej.. Han ska stanna innanför i hagen och slå en drill innan han ska gå vidare. Han börjar även visa dom tendenserna redan när vi går på gräset utanför stallägarns hus, men där vill jag inte han ska stanna, så jag drar i honom så han kommer till hagen. Han är då för rolig.
    Det känns i alla fall bättre i dag med deppigheten och det är ju bra. Vet inte vad som spökar, men det var väl en sådan dag bara..
    Jahadu!! Nu har du en del att skriva på du som svarar på alla inlägg... Hihii.. Men jag tycker inte du behöver göra det besväret, du har svarat på en del och det är väl nog tycker jag.
    Men jag hoppas du hittat alla bilder på Bounty när han står och gnuggar sig mot björken. Han är så fin där trots det spöregnade..
    Nehe, fodringsdax i stallet så jag måste kila iväg snart.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  9. Hej Recurven!
    Den bilden har Vår kära Kojiki lagt in,den är fin...Det som var knepigt var just att jag var
    inkoggad men den sa att jag skulle skaffa mig
    en profil jag höll på att bli knäpp här....
    Skönt det går åt rätt håll med Bounty han är för go din häst.
    Nu ska jag strax i säng så godnatt.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej Susanne!
    Jag vet inte om jag skrev till dig när det var så kladdigt här.Men allt är väl med mig.
    Ja i dag har det varit varm så man kan nog säga sommaren har kommit.Lite kallt i bilen bara med drag från kalluft,så jag får ha jacka på mig då.Är väldigt känslig för drag.
    Hoppas din dag varit bra,
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Hej Kojiki!
    Tack för din vägledning nu verkar det
    fungera här.Tack för din hjälp.
    Hoppas du haft en bra dag.
    xxx

    SvaraRadera
  12. Recurven!
    Ja nu så är det väl slut med styrelsemöten över sommaren kan vara skönt inte sant?
    Bra tjejen att du stod på dig när det gällde dina utmärkelse..
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Carina!
    Ja jag fick byta till Google Chrome i stället för IE visserligen är
    texten liten men jag skriver ju fel i alla fall hur stort det blir.
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  14. Recurven!
    Dui ser väl på mig så skral jag har varit att skriva,Jagb hade gära velat gå ut ochj grilla men det blir ju inte så ofta här.
    Kramar

    SvaraRadera
  15. Recurven!
    Skömt att han inte ligger ner när du kommer ner till stallet.Ja det har kanske varit så över hela linjen såg något sådant när jag var inne hos Liberum-weto...Ja vi får se när jag lägger in ett nytt inlägg.
    Kramar

    SvaraRadera
  16. Hejsan!
    Haha, pyttsan! Vi ska ha styrelsemöte den 28/6, det sista innan sommaruppehållet. Ja, nu lär det väl dröja ett tag innan jag ska tävla för den 19:e har vi vår årliga tävling och då du ska jag debutera som bågskyttedomare. Ännu en ska som jag inte gjort tidigare. Jag har inga tävlingar inbokade över sommaren och jag ska inte på 3D SM som går nästan nere på Öland igen. Har inte råd helt enkelt.. Jag tar det lugnt över sommaren i år...
    Ska snart gå ner med den gamle mannen igen, han har kommit fram från all hudkex nu, det såg så kul ut när han gick där med hundkex upp under magen. Han verkar njuta av att vara i sin hage i ensamheten.
    Varmt är det också, jag gillar inte det varma för jag blir både slö och mår inget vidare, jag dricker och dricker men det blir ingen skillnad, jag känner mig dåsig ändå. Sambon han står ute i solen och sågar ved hela dagarna och boden börjar fyllas. Nu har han börjat tjata på mig att jag måste börja trava veden i boden för han kommer inte in snart. Det får väl bli en kväll när det inte är så hett. vi har blivit av med den gamla tvättmaskinen i boden nu så det finns mera plats också.
    Ha en lugnt helg!

    SvaraRadera
  17. Hejsan Recurven!
    Jaja tog väl misste på en eller 2 styrelsemöten Du ser jag har legat av mig totalt vad det gäller föreningslivet,kanske dags att starta upp igen.*haha*
    Det kan väl vara intressant att vara bågskyttsdomare,du kanske får blodad tand eller?haha
    Ja det där med att käna sig trött det gör jagb också eller man ska säga slö,vet inte om det är värmen som pressar,vi var ute en runda i dag,så vi stannade vid Antens och tittade på de gamla tågen där,det är ett tåg museum där så vi passade på att fika då.Så du har blivit av med den gamla tvättmaskinen nu,skönt va..och den nya går som på räls eller?
    Hoppas du annars haft en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  18. Tjingeling!
    Jag måste försöka fota Bounty när han står i all hundkexen, det ser så kul ut bara. Annars idag har molnen varit lite osynliga, jag som hoppades på en svalare dag. Bounty har vair uppe i hagen och jag har haft en kompis på besök här ett litet tag. Det var tjejen som var med på Strömsholm när jag var där med Bounty. De hade varit nere vid deras stuga och ställt av en husvagn och så tog de vägen förbi mig. Jag blev jätteglad för det! Hon följde med ner till stallet med Bounty och pratade med honom ett tag. Hon har ju följt honom sedan han var liten och hon var hästvakt till mig när jag köpt Bountys mamma en sommar. Vi har haft mycket kul ihop. Vi ska förhoppningsvis träffas igen vid midsommar, då nere vid deras stuga.
    Jag ska skicka dig ett mail lite senare i kväll, jag måste äta mat först för jag är hungrig. Håll koll!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  19. Hej Agath,
    Roligt att höra ifrån dig.
    Hoppas att tekniken på din
    blogg blir fixad. Tentan
    var svår. Mycket svår. Ha
    en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  20. Hej Recurven!
    Ja kan du det för det lät så kul,han är ju så finn den mannen..*ler*
    Ojoj vilken åska vi hade i dag jag vaknade att det knallade som bara den,men som tur var så
    hann sambon dra ut vårt internetuppkoppling,
    och TV:n,annars hade det nog gått åt fanders tror jag...Men nu så skiner solen här så snabbt det växlar.
    Men vad kul att de tittade förbi måste varit hemskt roligt att mötas igen..
    Evigheter sen jag var inne på majlen får hoppas jag kommer ihåg lösenordet haha men det ger sig....
    Hoppas du har en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  21. Hej Bojen!
    Ja jag höll på att bli knäpp när
    jag inte kom in jag hade ju varit däer ett par dagar innan,men men jag frågade Kojiki varför
    det var så som du förstod i inlägget,snäll som hon är så kom hon till undsättning...
    Jag var tvungen att ta Google Chrome då gick det.Det är bara att texten är så liten.
    Så din tenta var svår ja det blir väl svårare och svårare,och snart så är det examens då får
    du vila lite inte sant?
    Hoppas du haft en trevlig dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  22. Hejsan!
    inte kul med åska, vi har klarat oss idag men vi har haft tropisk värme istället. Åskan är kanske inte långt borta??
    Ska gå ner till stallet nu och fodra hästarna, annars har dagen bara gått som vilken dag som helst.
    Hoppas du komemr in på mailen och kan läsa mina innersta funderingar..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  23. God kväll!
    Här är det hett som bara den! Flämt! Svetten sprutar vid minsta rörelse.
    I dag har Bounty gått nere i ridhushagen, jag skulle in till staden lite tidigare så jag slapp springa med honom upp och ner. Han verkade nöjd att gå där men skanade säkert sin björk som ger lite skugga och som han kan gnugga sig mot. Men han ska gå i den hagen på dagarna i helgen när jag ska till lägret.
    Var till stugan och limmat pilar, åkte till pizzerian och köpte med pizza hem och så var det poliskoll på vägen hem. Jag fick blåsa och visa kortet. Men det var grönt så vi fick fortsätta hem. Kaffe ger ju tursamt inte utslag för det var det enda jag druckit..
    Nu är det kväller igen och en ny dag om ett par timmar.
    Hur går det?? Kommer du in på mailen??? Har du läst??
    Ha det bra så länge..

    SvaraRadera
  24. Hej Agath!

    Jag har också problem med inloggningen. Är inloggad, men ändå inte. Man får gå bakvägen hela tiden. Läste på bloggbanken att man ska byta till chrome, men jag vet inte om jag vill det. Tycker att Googles prylar är krångliga och jag har svårt att förstå deras förklaringar. Är lite väl seg där.

    Men om jag ska få min nya blogg att fungera så måste jag tydligen byta.
    Detta retar mig. Jag vill helst att allting ska funka med samma verktyg, inte behöva nya program för att läsa ett annat!! Grr.

    Nu har jag fått vräkt ur mig hos dig. Jag som inte bloggar så mycket längre trots att jag numera har hela tre(!) bloggar. Kika gärna in till min nya flyttblogg. Den finns i min profil.

    Hoppas du har det bra i värmen. Klarar du att ta dina promenader om det är varmt? En annan sitter helt pall i värmen.

    Kram på dig. (nu ska jag se om detta kan postas)
    Bella

    SvaraRadera
  25. Hej hej!
    Är på läger och bara hemma över nätterna, ska tillbaka till kl.9 i morgon. I dag har det varit olidligt varmt för att vara skjutledare och stå i solen. Jag som hatar värmen till på köpet. Men jag har hatten på och dricka i flaskan. Har även lärt ut ungarna hur pilar ska märkas. Men värmen knäckte ungarna också som kroknade varefter så vi avbröt för bad. Jag satt på land på en del av bryggan som ligger på land tyvärr. Där var det skugga!!
    Är hemma nu och har kollat till Bounty, det börjar mulna på här och det är åskvarning på vädret på datorn, det är superkvavt ute och disigt, jag svettas bara av att skriva detta men så är jag varm efter dagens vistelse ute också. Tur att jag smörjde in mig med solkräm i morse, det satt inte i vägen.. Det ska komma lite regn nu i natt och på förmiddan i morgon men sedan skulle det bli bättre igen, lagom till avslutningen av lägret.
    Sak sova snart för jag är ganska trött av både värmen och av allt på lägret.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  26. Verkar fungera utmärkt i FF...men Google Chrom verkar inte att fungera ihop med mitt operativsystem, det blir grymt segt.

    SvaraRadera
  27. ZZZzzz!
    Är dyngtrött efter dagen, blev väckt av åskan vid 3.43 och så höll den mig vaken tills det var dax att kliva upp. Då ringer kompisen från lägret... ja, resten kan du läsa på min blogg...
    Somnar snart av utmattning!
    GOD NATT !

    SvaraRadera
  28. Hej Agath,
    Kan läsa din bloggtext och kan även kommentera.
    Min tenta var svår, så nu är det väntans tider som gäller. Nästa vecka får jag mitt resultat. Mycket nervöst!

    SvaraRadera
  29. Hej Recurven!
    Vi hade åska ett par dagar det rullade runt liksom,på natten var det jobbigt...
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  30. Hej igen!
    Glömde säga att jag har svarat dig om du nu fått,det,sen har jag inte varit inne...
    Jag tycker inbte det är så skönt det här ena dagen lite kyligt andra dagar varmt jag får nbara ont i halsen av det.
    Det kan vara gott för Bounty att gå i skugganm jag vet inte hur hästa upplever de här växlingarna,men jag ser hästar här en del har filtar eller skynken på sig andra int,en dag såg jag en som hade ett daperi för ögonen det har jag aldrig sett innan de brukar vara heltäckta annars.
    Kramar

    SvaraRadera
  31. Hej Bella!
    Ja jagbhar inte varit mycket här,det har hänt alldeles för mycket och jag har svårt atyt läga nya inlägg,har tappat gnistan kan man kanske säga...

    Men det här med Google tyckte jag inte heller
    om,så du har 3 bloggar nja jag tycker det räcker med 1 jag...*ler*
    Jag gör inte så mycket minba promenader har kommit långt bak kan du tro...
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  32. Recurven!
    Hoppas du hade det bra på lägret...får väl se om jag har tid att titta in...Så det var ett läger som ni åkte hem opm kvällarna var det ont om platser eller ni var så nära hemma...
    Kramar

    SvaraRadera
  33. Hej Anne-Sofie!
    Fire fox gillade jag aldrig,
    men man har olika smak,jag hade en
    mailadress på thunderbird....
    Ja jag är här så sällan så jag vet inte
    hur segt det är..
    Hoppas du haft en bra dag.
    Kramar

    SvaraRadera
  34. Recuirven!
    Så det har åskat hos er också nu....
    Det är inte kul före m,an är så rädd att det ska slå ner.
    Kramar.

    SvaraRadera
  35. Hej Bojen!
    Jo nu som först kan jag logga in
    det störde mig enormt innan.
    Så din tenta var svår denna gången..
    Jas nu när jag skriver detta har
    du säkert fått ditt resultat...
    och nu har du vä'l kov över sommaren eller?
    Hoppas din dag har varit bra.
    Kramar.

    SvaraRadera
  36. Hej Agath!
    Jag har fått ditt svar på mailet, Tack!
    Det var bara jag som åkte fram och tillbaka till lägret, det var för Bountys skull, men det hände inget som väl var. Han har stigit upp ordentligt nu varje morgon. Han har även sluppit ut från fångenskapet i den lilla hagen. Han går i ridhushagen nu när han inte går i sommarhagen här uppe. Det finns lite gräs att plocka med i den hagen också och han verkar nöjd att gå där.
    Visst ser Bounty kul ut när hangår mitt i hundkexen.. Som du se har jag en flughuva på Bounty. Det där "draperiet" som vissa hästar har är nog en flyweil, En massa plast eller läderremmar som fladdrar över ögonen. Samma funktion som flughuvan. Täcken som hästar har på sig nu är flugtäcken och är väldigt tunna, det är flera i stallet som har sådana. Jag sprayar Bounty med flugmedel istället.
    Fy för den där Tor som brukar störa på nätterna, vi hade strömlöst en dag för åskan, men det gick en bra bit härifrån och ändå blev vi utan ström.
    Ja, så är bilen paj. Bromsarna har knäppat sig sedan jag tvärnita för ett rådjur. Det är surt! Har fått tid på verkstad efter midsommar... Som tur var får vi skjuts av en av pensionärerna på bågskyttet, bussigt att han ställer upp.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  37. Hejsan!
    Har du helgmys nu??? Här har det regnat så Bounty fick gå kvar nere vid stallet idag. Den busen visade mig att han inte ville vara ute i regnet med att galoppera på ett haltande sätt och jag blev skraj att han skulle halka omkull i leran. Men samtidigt glad för att han springer och visar att han är glad. Jag har inte sett honom springa så här på.. ja, jag vet inte när..
    Har stalltjänsten i kväll och jag tror nog att vi kommer bli blöta då, för det kommer in mera mörka moln..Fast den gula lyser just nu..
    Sitter och läser på domar reglerna för jag ska ju vara domare på söndag på våran hemmatävling, synd bara att det ska regna. Har lagat min trasiga stövel för det går nog åt. Ska gå i gräset hela tiden och det blir ganska blött. Var och handlade igår och glömde potatisen kvar, troligen i någon hylla med grönsaker för den var inte med hem. Stod inte med på kvittot heller så jag hade inte betalt den åtminstone, så du ser att det är inte bara du som glömmer saker. Glömde även köpa hem mat till gamelkatta på övervåningen så jag har tinat en abborre som jag ska koka till henne, om hon vill äta den är en annan historia.
    Ha en fortsatt trevlig helg annars!

    SvaraRadera
  38. Godkväll!
    Sitter här och räknar kvitton. City Gross sponsrar med 1 kr per 1000 lapp man handlar för. Låter inte mycket men det blir en xtra slant i kassan ändå. Ska ordna en grillkväll vid stugan för medlemmarna hade jag tänkt men jag vet inte när.
    Ska vara domare på tävlingen vi anordnar i morgon och det ska bli spännande men blött misstänker jag för det ska regna. Det är ju lite trist.. så vi ska väl tänka på sängen snart för vi ska vara därute vid 7 för att smöra mackor och fixa.
    Ha de!

    SvaraRadera
  39. Hejsvejs!
    Nydränkt domare anmäler sig! Det har regnar något så kopiöst idag så jag var blöt genom mina regnkläder. Jag kunde vrida ur tröjärmarna och mina byxer var så blöta att det rann ner i stövlarna. Ja, och stövlarna läckte in vatten för min lagning höll inte så det blir till att införskaffa nya stövlar.
    Jag fick döma en svår pil och jag höll koll på skyttarna att det fyllde i sina protokoll rätt, vilket det var några som inte kunde och allt blev helt galet. Skönt nog är det skyttens ansvar och inte mitt..
    Kan nog tänka mig vara domare flera gånger men då hoppas jag vädret är bättre. Pensionären tyckte jag hade en tuff debut i min domarkarriär med detta vädret.
    Är trött nu och hungrig, det blir kokkorv och bröd till mat idag. Köpte det som var kvar av klubben så det inte ligger i stugan och blir förstört.
    Fick hjälp med att fixa till Bounty i dag och det var ju skönt..
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  40. Hejsan!
    I dag har jag bara slappat. Det har regnat och åskat lite och nu är solen framme. Det är hopptävling nere på ridbanan och jag ska snart gå ner och kvällsfodra hästarna.
    Ha dé!

    SvaraRadera
  41. Godkväll!
    Har just börjat med att göra en ny inventarielista på vad bågskyttklubben har för grejer ute vid stugan. Allt ska fotas också hade jag tänkt. Ett evighetsprojekt???Annar har dagen flutit på, jag glömde min båge hemma så jag kunde inte skjuta Korren som jag tänkt, men jag ska flytta min egen skjuttavla ner mot ridbanan. Den ska stå parallellt brevid ridbanan och då kan jag skjuta på längre än 20m. Måste börja träna nu inför tävlingarna de vill jag ska följa med på där inräknat tavel SM i juli. Bara 40m skjutning på SM..
    Nu ska jag hoppa i koj så GOD NATT!
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  42. Godagens!
    Idag har jag gjort två superklipp!
    Det ena var att jag fått gubben vi skickade efter nya 3D djur från att sänka priset en aning för vi fick inte de fasaner vi beställt utan de som var bättre men dyrare. Han sänkte priset med 200 kr/st = 400 kr totalt. Så har vi köpt nästan 10 kg färskpotatis för endast 10 öre. JA, bara 10 öre, du läste rätt.. Det ska vi äta av nu ihop med lite sill.
    Hade bra!

    SvaraRadera
  43. Hej Recurven!
    Vad bra du fick mitt mail,
    du var så klart orolig för Bounty så du
    åkte fram och tillbaka det förstår jag så väl.
    Skönt att han sluppit fångenskapet och får gå i lilla hagen,ja han ser jättekul ut det måste kittla på under manken på honom.
    Ja det har varit mycket åska i år,idag har det hållit sig lugn faktiskt har solen lyst en stund här.
    Så du har fått tjall med bilen igen tur att du hann och stanna för råddjuret de är ju så fina.
    Man ser alldeles för många döda djur på vägen när man är ute och kör.Skönt att pensionären ställde upp i alla fall annars hade du varit låst igen.
    Mest har det varit grävlingar här....Stammen dör väl ut om det håller på i den takten det gör...Vi skulle till min son i midsommar men mitt stora barnbarn var sjuk så vi fick ställa in resan till ett senare tillfälle...
    Ha en fortsatt trevlig midsommar.
    Kramar

    SvaraRadera
  44. Recurven!
    Nej helgmys blev det aldrig,men vi tog en vända upp till min moster i Alvesta.
    Jasså du var nydränkt av vatten eller de hade döpt dig*ler*
    Ja det gick väl inte att grilla ute heller om det regnade så pass...
    Det är ju skönt att någon ställde upp på Bounty
    Kramar

    SvaraRadera
  45. Recurven!
    Räkna kvitton från CityGross,nu hänger jag inte med,har de procent på varorna så man ska spara kvittona,,,i så fall får jag börja med det...Det har jag nog gått misste om men vi handlar ju bara när vi har vägarna förbi.
    Kramar

    SvaraRadera
  46. Recurven!
    Ja åskan vill inte riktigt ge sig,
    Trors det blir en blöt sommar med mycket muller eller vad tror du?Tur den skiner denna midsommarafton.
    Kramar

    SvaraRadera
  47. Recurven!
    Den är väl skönt du har detta med bågskyttet,
    måste fråga dig vad kostar det att vara medlem?Och vad måste man ha i så fall båge och pilar o.s.v.
    Går allt ut på tävling eller man kan skjuta för att man vill stärka sig själv?
    Hoppas du förstår hur jag menar.
    Kramar

    SvaraRadera
  48. Recurven!
    Så ni måste köpa djur att skjuta på är det meningen ni ska hålla i wen tävling så småningom eller?
    10 öre det var billigt det jag som tyckte vårat var billigt och det gick på 3,95 haha här är ingen konkurens,vi har ocks¨haft sill och pärer till middag.
    Kramar

    SvaraRadera