tisdag 24 augusti 2010

Tja där gick Tisdagen också

Idag är det bara elektrikern som varit här,och i morgon kommer tjejen från saneringen vad hon ska göra i morgon vet jag inte,men antagöligen ska hon väl tvätta vidare på övervåningen.
Ja nu ska vi strax gå igenom en del av lådorna,så vi vet vad som klarat sig och så,inget roligt jobb fast det är rent,men det måste ju göras
.Jag har inte hämtat mig än kanske gör jag det aldrig,detta att röklukten sitter kvar så mycket än,eller det andra som är på gång jag vet inte är bara trött på allt.Men jag får väl försöka rycka upp mig så man får börja i någon ände,det känns bara som man plockar men inte har någonstans att lägga det för inga av garderoberna kan man lägga det i,det här var jobbigare än jag kunde ana.Men nu säger jag godnatt sov så gott till er alla.Från "Kaksmulan".//Agath

4 kommentarer:

  1. Det får ta den tid det tar ... det är inte lätt!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Ja om du bara visste,
    nu har vi fått igenom det som franns i de 7 lådorna
    jobbigt som sören är det.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Jaha du, det tar den tid det tar, så ta det lugnt bara!!
    Jag hann provskjuta mina nya pilar igår ett par gånger innan regnet kom. De är helt OK! Men jag är inte nöjd med färgerna på fjädrarna, får se ifall det finns andra att köpa på SM.
    I dag kommer Ebbe hund till oss igen. Knattarna med föräldrar drar till Öland redan i morgon. Ebbe ska bo här till söndag ev. måndag, beror på hur sent de kommer hem.
    Ska göra lite förberedelser för helgen idag så som att packa höpåsar till Bounty, sätta fast ett snöre till Ebbe så han inte hoppar ut när sambon matar Bounty. Det är lite att tänka på!!
    Mera hö ska upp men tar vi i morgon när vi ändå ska kvällsfodra hästarna eftersom jag inte kan göra det på fredag..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Hej Recurven!
    Ja att det tog sådan tid,men det är kanske så när det gäller
    försäkringar och så,vi ska ju skriva upp vad varje sak kostar
    men det är ju svårt eftersom de kvitton är borta.Idag så åkte
    garderoberna tänk att tjejen på saneringsfirman ska behöva rycka
    i dem innan det händer något,ett element i datorrummet åkte efter
    vad jag förstår.Jag frågade hur det gick med mitt porslin,de har
    inte börjat med det ännu.Men hon sa det som är glas och porslin ska
    väl gå att rädda,men alla mina tupevaresaker de är nog bara att kasta.

    Så ni ska vara hundvakt igen,ja nu känner ju Ebbe dej och din sambo och din hund så det kanske går lugnare till väga denna gången.
    Ja det är massor att tänka på när man har djur inte sant?

    Men huvudsaken att pilarna går bra inte sant?De kanske bli dina lyckopilar eller.
    Kramar.

    SvaraRadera