söndag 1 augusti 2010

Ja så är det då Augusti 2010.Och nu säger jag godnatt

Klockan bara springer iväg,idag så är det 1:a Augusti och den är snart tame f. snart över,nu är det bara 4 månader till Nyår då vi ska byta tal igen,Fast detta året har gpått bra får jag lov att säga ändå får väl se hur nästa bli.Idag är jag så himla trött,jag vet inte om jag skla bli sjuk för jag var lite het i pannan när jag skulle till att laga mat.Men jag får väl se hur morgondagen blir.Jag önskar er en god natts sömn .//Agath.

4 kommentarer:

  1. Då säger jag godmorgon Agath :-)
    Klockan blev mycket innan jag hann sätta mig vid datorn. En viss liten kille kom o hälsade på (han hette Milton ;-)
    Det tog tid att gå igenom alla bilder....200....Men nu är det klart.

    Önskar dig en bra måndag
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Godmorgon Susanne!
    Jag har just nu suttit i telefon sen är det min måndag också
    så jag får inte äta på en stund.
    Så lille Milton kom och hälsade på.
    Ojdå det var många bilder du tagit.
    Har du lagt dem på ett USB-minne eller skiva för det
    var många bilder.
    Jag kanske ska med till Lidköping idag jag får se vad
    ryggen säger när sambon ska köra.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej, hej!
    Av alla bilder, så blir det inte så många kvar när man gått igenom dom. Sparar bara dom bästa ;-) (På USB-minne)

    Sv. Jaa, hanarna blir mycket större, 15-20 kg tyngre kanske.

    I dag har vi en riktigt regnig dag här. Det vräker ner, men nu ska jag ta mig en sväng med Quila o Ronja i alla fall. Är man bara rätt klädd, så kan en regnpromenad vara ganska skön också.

    Ha det bra i Lidköping
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Susanne!
    Det är väl det som är bra att man kan slänga kort som inte blir bra,
    tänk förr när man lämna in sina filmer då fick man betala även det
    som inte var bra.Så man sparar ju rätt mycket pengar i alla fall.
    Hur är det med hundar känner de igen sin mamma och sina syskon?
    Jag menar det har ju gått en bra tid sen de skildes åt.
    Ja jag tyckte väl hanen var störe,men 15-20 kg det trodde jag
    inte.Då gäller det att den sopm är ute med hunden att den inte
    drar iväg med en,jag menar det måste finnas enorm kraft i dem.

    Just nu tittade solen fram här,ja vi får väl se om jag följer med
    jag känner mig inte helt okey.
    Ja det kan vara skönt att gå i regn som du säger det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder tror jag min son sa en gång för många år sedan.
    Kramar.

    SvaraRadera