torsdag 5 augusti 2010

Ja det var torsdagen det.

I detta lilla USB-minne har jag kort på mina barnbarn,jag fick det i går,jag vet inte om jag hann och söga det innan vi åkte iväg till akuten,men jag har inte hunnit titta på korten än för jag har inte varit här så mycket,huvudvärken måste jahg bromsa med Panodil så länge för jag var tvungen att gå in till läkaren så jag får ett recept utskrivet på Alvedon 1 gr.Och naturligtvis Fosamax,jag tycker det inte är länge sen jag var och löste ut,men det var väl sista gången då kan tänka.En sak tyckte jag var bra att den antibiotika jag fick på akuten och det receptet läkaren skrev ut,de stämde med varann,för sist fick jag inte samma sort som inne på akuten.Nu ska jag strax ta mig en macka för jag måste ta en tablett strax.Så jag passar på att säger godnatt till er jag har varit ganska trött av medicinen idag,men det är kanske inte så konstigt.Jag önskar er alla en god natts sömn.Från "Kaksmulan"//Agath.

12 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag hoppas att du snart mår bättre och piggare under tiden får du ta det lugnt och ta hand om dig..
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Ja det hoppas jag också,ingen mat eller någonting smakar
    Jag har egentligen inte tid att vara sjuk just nu.
    Tack det ska jag försöka göra.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Träningen igår gick sisådär, känner att jag inte är riktigt i form , men jag får göra mitt bästa i morgon. Formtoppen vill jag ha till SM.
    Du undrade om försökringar. Jag har en egen tilläggsförsäkring, mesta dels för hästvagnarna och grejer man inte kan ha inlåst. Där går nog pilbåge in också. Pilarna är slitvaror så de går inte på försäkring, men så är man försäkrad även när man tävlar det liksom ingår på något sätt. Tidigare var det i licensavgiften men de har gjort om det. Klubben hade försäkring vad gällande inbrottet, men självrisken är så förb... hög så de stulna sakernas värde blir mindre ändå.. Det är trist vad gällande de nya bågarna som blev stulna... Vi har inte hört ett knyst om det heller ännu...
    I dag har vi bara stalltjänsten i kväll och så Bounty vill nog ha vatten på fyllt i sin tunna. Vi kanske ska gå ut och städa rent i vedboden för där är massa löst hö kvar. Men det får Bounty äta upp..
    Håll tummarna för mig i morgon!!
    Ha en trevlig fredag annars!

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!

    Det måste kännas fint att ha de där bilderna som väntar i USB-minnet att se fram mot.

    Det är väl inte konstigt att du känner dig trött, tänker jag. Ta så väl hand om dig som du kan så mår du nog snart bättre. Det önskar jag dig.

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  5. Krya på dig Agath! Aldrig kul behöva uppsöka akuten. Tur det finns antibiotika.

    Kram från oss

    SvaraRadera
  6. Hej Agath
    Vad smart att få bilderna på ett USB-Minne. Kul och spännande att titta på, när du orkar.

    Krya på dig
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  7. Hej Recurven!
    Man kan inte alltid ha en bra dag,huvudsaken du blir bra till SM.
    Ja det var väl mest för det är ju dyra grejer era bågara inte sant?
    Att pilarna inte går med där kan bero på det är mer slitage eller?
    Ja det är ju dyra grejer ni har som behöver försäkras,det där med stölden tycker jag är lite ledsamrt att de inte kom på vilka som
    varit där och stöld är aldrig roligt.
    Klappa om Bounty från mig och ge han en morot,det skulle hanm nog gilla.
    Ja jag ska hålla tumarna i morgon,såg du jag hade skickat ett mail?
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Maskroskvinnan!
    Ja det ska visst vara någa hundra bilder på USB-minnet så det täcker ett par år.
    Nej det är nog inte det,det värsta är nog illamåendet av tabletten
    ger det inte med sig i morgon får jag höra med den om det kan vara
    B-tillskottet jag tar om de kanske inte går ihopa.jag glömde ju säga
    till läkaren om det allt annt kom jag ihåg.
    Tack det var snällt sagt.
    önskar bara jag hade matlust.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Suss!
    Nej jag behöveer vara frisk just nu,så detta
    kom inte alls lägligt,får väl se om medicinen
    hjälper mig eller det är något annat.
    Kramar till dig och bröderna bus.

    SvaraRadera
  10. Hej Susanne!
    Ja när jag får tillfälle ska jag kika på dem jag har varit upptagen
    idag med mycket annat som måste göras.Så jag har varken tid att bli sjuk eller titta på flera hundra bilder det får vänta.¨pågot kan jag nog
    sätta in här skuööe jag tro.Det är ju ett tag sen jag gjorde det.
    Tack för du bryr dig.
    Kramar

    SvaraRadera
  11. Alltid trevligt med kort på barnbarnen ;o) men det var ju inte lika trevligt att du inte mår bra, hoppas att medicinen snart gör sitt.
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  12. Hej Doris!
    Ja innan vi körde iväg gick jag igenom fjolårets kort
    även när jag var där uppe hos dem,inte kommer jag ihåg
    att de tog kort då men tydligen,nu har jag dessa korten
    får i år också de har säkert förändras myckwet uinder detta
    året.Synd jag inte bor närmare dem.Och längre bort blir det
    nu när de flyttar.
    Ja jag hoppas den där schack matts känslan försvinner snart.
    Kramar,

    SvaraRadera