söndag 22 augusti 2010

Ja det var Söndagen det.Natti natti

Ja vi var ju i Göteborg men inte hittade vi till Jensens Böfhus som det heter här uppe,så det blev bara maten på COOP som jag fick ta idag.Jag hade likaväl nöjt med med en McDonalds för det har jag inte ätit på säkert 12-15 år,men det fick bli COOP,visserligten tyckte jag köttet var torrt,men jag blev mätt i alla fall.Sen fick sambon äta något på vägen hem,så det blev en rörig dag det här.Men jag behövde komma ifrån och kycklingen har nog inte farit illa för den låg ju i kylskåpet.Så i morgon blir det godare mat förhoppningsvis.Nu är det dags för sängen så jag önskar er alla en god natt.Från "Kaksmulan"//Agath

6 kommentarer:

  1. Godmiddag!
    Jag har tydligen kommit in något tröttsamhetsdagar igen. Allt känns jobbigt och jag har ingen lustmed något. Hur ska det bli till helgens tävling?? Fast jag kanske piggnar till når det händer något nytt på fronten. Jag kanske har det tråkigt på dagarna, det går ju som det alltid gör, samma saker hela tiden. Eller så har höstdeppretionen börjat?? Jag vet inte!! Har bara stallet i kväll så jag kan låta dagen gå som jag vill, fast jag skulle behöva göra något nyttigt som att tvätta kläder till helgens bravader...
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Jag hoppas det går bra för dig i helgen.
    Du kan i alla fall vara glad att du har skyttet
    för det sporrar väl dig en del inte sant?
    Ja de säger när de röda löven faller då blir man
    deprimerad de som har anlag för det.Tur du har
    Bounty i alla fall,så du har något att göra.
    Jag är heller inte så pigg av mig just nu.
    Men jag hoppas det kommer tillbaka "glädjen"
    med stort G.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Vad synd att ni inte hittade till rätt ställe :-( Men mat fick du i alla fall, hihi.
    Vilka hemska bilder på ditt rökskadade hem. Stackars dig!
    Hoppas ni får ordning på allt snart.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Ja mat fick jag men det var torrt köttet
    såsen var lite för salt potatisen var okey
    de brukar inte vara bra när vi är ute,de
    rårivna morötterna var torra inte det där
    goda saftiga man bruka äta.

    Ja det ser hemskt ut däruppe för att inte
    tala om lukten,det är mest synd om sambon
    för det är hans hus.
    Ja idag har det varit stiltje här,får se när de
    kommer och fixar resten.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Vi var faktiskt på Jensen - frun och jag fast på lördag. Gott och vi hade alla ungar i Stockholm så det var lite speciellt. Vi gick både dit och hem så vi fick en bra promenad. Mvh LW

    SvaraRadera
  6. Liberum-weto!
    Jag blev så ledsen att jag inte hittade Jensens,det känndes
    bara som vi snurrade runt,men jag mindes inte vad gatan hette
    fast du talat om för mig,det har väl varit för mycket nu.
    Hoppas ni fick god mat när ni var där.
    Ja det blev väl en bra bit att gå.

    SvaraRadera