onsdag 11 augusti 2010

Dessa datorer

Iblan tror jag att jag blir knäpp på alla uppdateringar och alla omstart innan det är klart,jaja nu är han väl klar för denna gången,det var Windows 8 som skulle uppdateras.Nåja hur det än var så var jag på vårdcentralen och fick faktsikt en tid när hon hörde att jag pratat med läkaren på akuten förrut idag,så den 16/8 får jag komma dit inget tjafs om att jag skulle ringa i morgon och betälla tid utan jag fick ett kort som stod dag och tid på det tackar man för.Det var ju egentligen gulligt av läkaren i Allingsås att han hörde av sig.Sen har jag gjort lite annan smått gott också.Men nu är det bara en sak till som behövs.Förresten ringde min son idag de skulle ju ta första flyttlasset till Dalarna,det hade gått bra för dem.Ha en fortsatt trevlig Onsdag.//Agath

5 kommentarer:

  1. Skönt att det finns trevlig personal. Rätt man på rätt plats, liksom.
    Nu är du väl trött på alla sjukdomar?

    SV. Tack för dina fina ord, blir så glad. Visst är naturen och skogen fin att gå i, men det var ju tur att jag inte gick ensam. Då hade jag nog irrat omkring än, hihi

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  2. Hej Susanne!
    Ja tänk att det fungerade och vad snällt av läkaren att bry sig.
    Annars har jag mött på så mycket motstånd sen första början här.
    Oh ja jag är trött på dem och huvudvärken vill inte släppa.

    Men det vet du väl att jag säger alltid vad jag menar.
    Och själv älskar jag skogen att gå i så jag hade trivts där.
    Ja att gå vilse i pannkakan det vet väl jag var det är.
    Men hundar har ju ett bra lokalsinne eller kanske ska säga luktsinne
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Hej Leena!
    Jag tror att mycket berodde på att läkaren ringde hit idag
    som gjorde att även de på vårdcentralen lysnade.
    Sen såg hon nog att jag inte mådde så bra heller,annars har
    jag stött på varje gång jag kommit till vårdcentralen att
    ring i morgon.
    Så du sadlar om och arbetar fackligt,hoppas det går bra för dig.
    och att de lyssnar på dina argument,för arbetsmiljön är en viktig
    faktor inte bara miljön som handlar om naturen och vårt avfall.
    Ja inte nog med att de blir dåliga av arbetsmiljön inte är bra de ska
    ta hand om patienterna också.
    Men det är säkert lika stressigt som operationsköterska.
    Min lille son jobbar inom vården och han säger han får slita
    häcken av sig,det är inte bra.
    Ja jag hoppas också att läkarbesöket kommer att gå bra för jag
    har inte tid att vara sjuk just nu.

    Jodå jag har en bra dator,men A:et börjar försvinna så jag skriver
    nog många A:n
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej igen
    Tack för "grattiset" ;-)
    Hundarna hade säkert hittat ut ur skogen, tror jag. Det gäller bara att våga lita på det. I det fallet är dom nog bra mycket duktigare än jag.

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  5. Hej Susanne!
    Väl bekomme,såg inte att du hade namnsdag förrän en annan
    sa det till dig,jag tittar sällan i almanackan.

    Jag får nog skaffa mig en hund tror jag eller hitta en
    elljusspår aom är prickat hur man ska gå.Du har vacker
    natur där du bor.
    Kram

    SvaraRadera