torsdag 20 maj 2010

Godnatt på er sov så gott.

Idag var det så strålande dag så det var nästan så man önskar man kunnat gå klädd så här,men tyvärr är jag inte så lyckligt lottad utan måste skyla mej för värken skull kanske svårt för er att förstå men så har jag haft det i många år.Jag tog mej mot byn som jag sa men sambon var visst litte orolig för att jag skulle kolapsa i värmen,så han kom tidigare,vi körde till frissan så jag kunde få beställa tid jag ser för bedrövlig ut just nu i håret långhårig och inte mycket till lockar heller,Jag fick tid redan på Måndag eftermiddag för permanet skönt att få bli snygg i håret igen.Sen körde vi till Apoteket och tog ut den medicin jag behöver,tror mi inte jag glömde en av recepten hemma men jag har för 2 veckor kvar så bara jag tar det på Måndag så ska jag klara mej.Sen körde vi och hämtade mitt fläsk som jag bad dem skiva i går först hittade hon det inte men till sist dök det fram,sen var vi på ICA och handlade en back Vichyvatten och glass det är ju glasstider nu inte sant?Men som jag sa så blev min promenad inte så lång så sambon sa han skulle titta på gåbandet om han kan göra något åt det såjag återkommer med mitt gående,Just nu väntar jag på att fläskpannkakan ska bli klar.Nu ska jag också gå till sängs,jag har mest suttit vid TV:n idag Jag hade ju 3 timmar att titta igenom på + Forgotten och Criminal minds så i dag la jag beslag på TV: riktigt ordentligt.Godnatt till er alla från "Kaksmulan".//Agath.

6 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Kompisens mamma blev visst utslagen, det var en gubbe som vann. Lyckohjulet går på 3:an, börjar väl runt halv 1 tror jag.
    Jag kanske snurrade till alla tävlingar lite, så här ska det vara.. Vi har anmält oss till 3D i Sigtuna den 30:e. Men jag är enda anmälda i dagsläget till våran hemma tävling den 12:e. Det var så jag menade fast det kanske blev lite fel, jag skyller på allmän förvirring i den rådande hettan.. hihihi.. Nog var det hett alltid. De 3 första pilarna nådde jag inte ens fram med på 40m i kväll. Det var väldigt långt till tavlan i dag. Men jag hittade fram till slut.
    Korren börjar på måndag och håller på 5 veckor.
    Nu ska jag krypa ner mellan lakanen så GOD NATT!!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurevn!
    Det är väl lätt att säga eller tänka fel det
    har ju varit väldigt hett idag.Det är snart
    bara 9 dagar till den 30:de.Ja då är det ju nästan en halv månad dit men många har kanske stugor de åker till nu inför sommaren.Förresten såg jag en dag vi var ute och körde att redan nu sitter de i sina husbilar/Vagnar och dricker kaffe utanför dem,såg riktrigt gottit ut.

    Jasså Lyckohjulet går fortfarande på 3:an på dagen eller natten?
    Jasså det gick inte så bra med korren idag,du kommer igen det brukar du göra.
    Godnattkramar.

    SvaraRadera
  3. God morgon vännen!
    Bra jobbat där igår att gå ut i värmen och trotsa den.Vi hade oxå riktigt varmt och gott, men jag gillar den ju och ser verkligen fram emot den här årstiden.

    Vi hölll på med vår racebuss efter jobbet, sen blev det hamburgare från kiosken och så tog vi en lång promenad tillsammans och var hemma först vid 20 tiden, då var det riktigt skönt att gå, inte alls så varmt!

    Såg just på glasslistan vid kiosken att det kommit massor av nya glassar, jag äter ju sällan så jag har dålig koll men vad dyrt det är med glass nu!

    Hoppas du fått sova lite lugnare i natt nu och vaknar pigg och utvilad!
    Kramar

    SvaraRadera
  4. God förmiddag Witch!
    Ja det är det nog men den blev kortare än jag velat,antagligen för sambon var rädd att jag
    tog ut mej,lite anfådd var jag allt när han plockade upp mej var jag allt.Jo jag gillar värmen jag också bara synd jag inte kan njuta
    i fulla drag som förr...
    När ni är ute på racing brukar ni vara borta i veckor då?
    Tänk trots att glassen låg i kylväskan så var den på gränsen att smälta på ovanytan,så varmt var det.
    Nja min sömn blir inte så bra när jag stör sambon då drar han i mitt täcke för att få mej att vara tyst.
    Så jag är ganska trött idag också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Lyckohjulet går på dagtid,, hur skulle jag annars kunna sitta och titta på det när jag bloggar???
    Idag ska jag nog hämta upp Bounty till sin hage och så låta honom gå kvar i natt. Det är tävlingar i morgon och då vill jag inte visa mig vid stallet. Det är ju bara vattentunnan jag måste fylla på i så fall.. Hö har jag ju och betfor kan jag ta med mig upp i kväll när vi fodrar. Annars idag ska jag bara ta det lugnt. Det är varmt i dag också men det är molningt så solen går i moln mellanåt.
    Ha en skön dag!

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Aha det förstod jag inte,men då vet jag det,jag har bara inte sett det i tidningen.
    Så det är tävlingar på gång i ridstallet,mår han bara bra av att gå ute på natten är det ju inte fel.En sak jag tänkt på får aldrig hästar fästingar?Ja vatten går det ju åt en sådan här varm dag.
    Vi har ingen sol alls här,men ser nu att det blivit något ljusare.Men varmt är det ändå.
    Kramar.

    SvaraRadera