onsdag 31 mars 2010

Som tack Kojiki vill jag tillägna dej vårens första tecken


Trots att jag klantade mej i går så såg jag,då jag satte på datorn att jag hade ny design,du är helt otrolig trots att jag rör till det så är du snabb att hjälpa tack snälla Kojiki du är guld värd,det ända jag kan tacka är med mina ord men de kommer från hjärtat.Sen såg jag att även du Ian hade satt ny text  idag,den passar ju bra nu när det är påsk,Tack så mycket.Ni är så underbar mina vänner och dessa krokusar vill jag tillägna er båda. Och önskar att ni  får en bra och Glad Påsk.


Och eftersom jag inte kan lägga in något  ägg till dej little angus så ger jag dej det här,ät nu inte för många så du får ont i täderna.Men jag hoppas du får en Glad Påsk.
Kram <3
//Agath

2 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Roligt du blev nöjd. Jag visste egentligen inte vad jag skulle hitta på..men det fick bli lite kakrecept från din blogg denna gången. Tar ett ägg från angus påskägg och kilar vidare! Ha en fortsatt trevlig dag!

    xxx

    SvaraRadera
  2. Hej Kojiki!
    Ja du kan verkligen träffa mitt i prick,
    men jag måste fråga dig vad menar gillar
    och ogillar det står siffror där men man
    kan inte se vilken som varit där...
    Ja ta du ett ägg av little angus ägg*ler*
    Hoppas du haft en bra Onsdag.
    xxx

    SvaraRadera