onsdag 31 mars 2010

Idag är det Onsdagen 31/3-2010

Mitt lilla barnbarn har haft sin 4:de födelsedag idag.jag skickade pengar till min son som han skulle köpa present till henne,jag slog en signal förrut,men tösen hade gått och lagt sig jag var en timme efter så går det när man har sammartid och allt inte fungerar än,men jag hoppas hon har fått tårta som den här och massor av presenter,jag hade gärna velat vara där men avståndet är för stort.Men är man 4 år ska jag väl så småningom hinna upp henne.I morgon ska jag leta reda på ett recept att lägga in här ,det är inget aprilskämt det är väl bäst att tala om.Jag önskar er en fortsatt trevlig Onsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Min Kaksmula! Vad fint du fått det! Riktigt angenämt!
    Sov gott nu.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Agath

    Nu är din blogg helt klar med uppdateringar i sidonpanelen. Nu önskar jag dig en Glad och Trevlig Påsk med bra väder och god påskmat hoppas jag...Kanske blir det en Jansson..vem vet vad Kaksmulan hittar på!

    xxx/Kojiki

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!

    Så härligt här är i din blogg! Det känns som att komma in i ett sommarcafé, tycker jag. Kaksugen blir jag. :)

    Så synd att du inte kan vara med på ditt barnbarns 4-årsdag. Hoppas att ni får möjlighet att träffas senare.

    Nu trodde jag att jag hörde en fågel utanför mitt fönster. Men det var ju fågelkvittret i din blogg, ha, ha...! :)

    Härligt!

    En riktigt GLAD PÅSK Agath, önskar jag dig.

    Kram
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  4. Godmiddag!
    Ska jag komma vägen förbi och hämta upp dig i kväll när vi ska flyga till Blåkulla?? Låt säga vid 19-tiden.. Hahaha... jag bara skoja lite..
    Jag måste snart rusa ner till stallet för Zigges ägare har kommit, men han ska skos innan vi ska släppa ihop hästarna.
    Den gula vill komma fram men orkar inte riktigt just nu. Vad som hänt mera får du läsa på bloggen.
    Ha det bra under dagen så hämtar jag upp dig sedan!!

    SvaraRadera
  5. Hej Tigris!
    Ja Kojiki har verkligen gjort det fint,
    och ännu mera påsklikt idag med påskägg
    nytt månadens recept
    Nja sovit har jag gjort si så där.
    Men det får gå ändå.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    och en Glad Påsk.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Kojiki!
    Tack för du gör så fint hos mig,
    såg att du gjort mera laggt in påskägg
    och månadens recept,det var en tanke jag
    hade eftersom många av mina recept bara
    blev överflyttade så vet kanske inte alla
    om dem...Ja att det blir Janson en av dagarna,
    Jag önskar dig en trevlig Torsdag.
    Hoppas du får slappna av från kaksmulans framfart haha
    Jag önskar dej en GLAD PÅSK
    Ha det riktigt skönt nu.
    xxx

    SvaraRadera
  7. Hej Maskroskvinnan!
    Kaffet har jag satt på så det är bara att titta in,ja blir väl mumsigt med en kopp kaffe och en minipaj eller något av de andra bakverken.

    Ja det är trist att avståndet ska skilja så mycket jag frågade min son häromdagen hur stor skillnaden blir när de flyttar till Dalarna men
    som det verkar är det lika långt.

    Nej fågelkvittret är från bloggen visst låter det väl ljuvligt?
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Och en Glad Påsk.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Ja det kan du göra för jag hörde inget från Witch så hon har säkert blivit sjuk,Jassp du
    skojar jag tog det på allvar*blink*

    Det blir en rolig sommar för Bounty nu när han fått sällskap igen.
    Den gula hann försvinna här,nu ser det ut som det hänger regn i luften.
    Ja gör du det.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera