måndag 1 mars 2010

Jag som tjatade om att betala räkningar redan den 25:te....


.....ändå så tror jag att jag är den som sist betalat,jag kom på nu ett par dagar när jag släkt ner datorn att ja visst ja räkningarna så har den ena dagen gått efter den andra,men nu så är de betalda tack och lov.Idag snöa det här och inte stora flingor men ändå och så blåser det så den nya snön yr runt och vi har ungefär -2 grader så det sjönk igen för igår hade vi plusgrader.Men vi ska nog inte ut idag,och man behöver inte halka runt i onödan.Kram till den som vill ha Jag önskar er en trevlig Måndag.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Du glömde väl inte restskatten?

    SvaraRadera
  2. Hej Gubben!
    jo det har jag bestämt för mej ska kolla
    när vi har ätit här.
    Jag önskar dej en trevlig Måndag.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera
  3. Godkväll!
    Jag har inte en aning om vad hon håller på med. Nu har det rasat ner mera snö från taket och plogbilen har dragit en repa förbi så nu har vi en stor vall där igen som hon tog bort?? Snön bara vräker ner här och har gjort så hela dagen i stort. Jag tog lite bilder på logen som rasade, titta på min blogg.
    Nu ska vi snart ner och kvällfodra hästarna..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  4. Du är inte ensam... mkt besök och annat har gjort att vi inte hunnit/tänkt på räkningarna... aj,aj!
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Hej Recurven!
    Nyss kommen från middagsbordet.
    Ja knäppt tycker jag hon beter sig.
    Här har också snöat hela dagen inget stort
    men det har ändå snöat.
    Hoppas hon inte fördärvade ditt stacket så mycket
    som du höll på med det i sommaras med att måla
    och så.
    Jag är en aning sen idag med...
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Hej Tigris!
    Har du haft mycket besök?
    Dert kan jag inte skylla på,men
    nu är de betalda i alla fall.
    Jag önskar dej en trevlig Måndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Du charmiga lilla virrpanna!

    Snön fick vi också tillbaka. Med råge.
    Pust.

    SvaraRadera
  8. Hej Ninasol!
    Tänk jag som tjatat så om att betala
    räkningar så glömmer jag själv,ja det kan
    kalla att jag är en virrpanna.haha
    Idag håller det sig lugnt här men gôttit
    solsken har vi.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera