måndag 1 mars 2010

Jag tog visst fel det var inte CSI NY utan CSI....

.....Ja det är väldigt lät att ta fel inte sant?Så om 40 minuter sitter jag bänkad och ska glutta,får väl se vilka förändringar det är denna gången.Kommer just från matbordet vi skulle ha kyckling i går men det blev ändrat till idag i stället,Och Susanne den flög inte ut ur kylskåpet den höll sig stilla på fatet,men jisses så gott det var när jag lagat till den,vi åt nog lite mer än vanligt,men en gång är ingen gång men 2 gånger kan lätt bli en vana.Ha en fortsatt trevlig Måndag//Agath.

8 kommentarer:

  1. Samma lika här, sitter med datorn i knä och bloggar lite medans jag väntar på den nya säsongen.

    Idag åt vi kotletter de hade storpack på ICA som jag passade på att köra, räckte till hela familjen, vi var 6 st idag och matlådor, men ändå kunde jag frysa in 6 kotletter till en annan dag, det är alltid praktiskt. :)

    Blev det en flygande Jakob för dig ;)
    Kram kram

    SvaraRadera
  2. Vilken tur Agath, att fågeln höll sig lugn, hihi
    Kyckling ÄR gott, lättlagat och kan dessutom varieras i oändlighet. Vad gjorde du för gott, som fick er att äta så mycket ;-)

    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  3. Hej Ms Chevelle!
    Ja fast jag sa ju fel*ler*
    Kanske för att det brukar vara CSI NY
    på Måndagar.Men nu var det CSI och den
    hade jag definitivt inte sett hurra att
    det inte var repris....
    Kotletter tycker jag också är gott synd
    bara att sambon inte gillar det.

    Nej ingen flygande Jacob bara ugnstekt kyckling
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne!
    Ja fast jag var orolig ett tag när jag
    tog ut den trodde den skulle flaxa iväg
    men det var bara tyngde på kyklingen som
    gorde den välte.På diskbänke förstås så
    längre kom den inte,nej jag stekte den bara
    i ugnen men vi var vrålhungriga....
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Det verkar vara bra program de där CSI eller vad de heter. Jag kanske ska börja kika på dem ändå.

    Kram

    SvaraRadera
  6. Ninasol!
    Nu är det så att jag är intresserade av rättsfall,alla kan man ju inte se för Jordan
    och NavyCIS,men så är det när de har försämrat
    för oss tittare.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Jag reflekterade inte ens på att du skrivit fel för jag hade ju läst om att det var säsongstart av CSI, den bästa CSI tycker jag fast jag saknar Grissom!

    Avsnittet igår var lite klurigt och det var svårt att säga vem som var boven, lite oväntat faktiskt.... gillar när det är lite oväntat.
    Kram

    SvaraRadera
  8. Ms Chevelle!
    Eftersom CSI NY alltid gick på måndagen så tog jag för givet att det var så denna gången också
    fast med nya avsnitt.
    Jag har just tittat på Dr.House.
    Ja det är du inte ensam om Men han dyker väl
    upp så småningom igen,vem vet.
    Ja lite annoprlunda var den allt.
    Kramar.

    SvaraRadera