fredag 19 februari 2010

Ja idag så är det Lets´s Dance igen,

Ja det här blev dagens middag det är ju inte dumt med potatisplättar så någon gång så häromdagen fick ja så mycket över så det räckte till middag för oss 2,vi har aldrig kött till för det äter man ju dagligen annars.Så idag blev det inget kött plättarna är det ju så mycket gott i ändå så varför har något extra.Som ni ser har jag införskaffat mina första tulpaner idag någon glädje måste man ju ha inte sant?









Om gått och väl en timme så börjar Let´s Dance igen,då kommer jag att sitta spikad vid TV:n igen jag älskar dans det har nog inte undgått någon jag följer varjesteg de ta,varje rörelse och inte ens sådana som snacka skit om pogrammet,kan få mej att ändra min åsikt. Jag önskar er en trevlig Fredagskväll//Agath.

8 kommentarer:

  1. Så du har fuskat med vår tulpaner :) helt riktigt vad ska man göra i detta snöväder man lär ju försöka få in lite vårkänslor i sitt liv!
    Jag älskar gula tulpaner och får alltid en sån där känsla när det droppar från taken och solen skiner att NU måste jag köpa tulpaner för det är vår... :)

    Hoppas potatisplättarna smakade för här smakade tacosen kanon gott!
    Ha en härlig kväll och njut av resten av fredagen!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ms Chevelle!
    Ja jag kände jag behövde några så jag kan
    känna pyttelite att våren är på antågande
    trots allt,fast det inte ser så ut idag.
    Jo jag har den känslan också men jag ville skynda på ser du*ler*

    Ja mina var goda i alla fall,sambons fick jag steka i margarin så det blir ju inte samma smak
    som mina,men jag njöt kan du tro.
    Drömde du dej ner till Thailand när du åt tacos?
    Jag önskar dej detsamma.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej! Det ser ju gott ut.
    Kom att tänka på att jag nog alrig ätit
    potatisplättar. Blir lite nyfiken på
    hur de kan tänkas smaka. Har du ett recept?
    Visserligen äger jag ingen plättlagg, men
    det kanske går bra att göra dem ändå?

    Tycker också om den här typen av danstävling.
    Här borta heter programmet "Dancing with the Stars".
    Donny Osmond vann förra året, men jag hejade på
    ett annat par.

    *kramis*

    SvaraRadera
  4. Glömde att nämna att i kväll är det olympiadens
    isdans. Det brukar vara trevligt att se på, så
    kolla in vilken tid de visar det i Sverige i morgon.

    *kramigen*

    SvaraRadera
  5. Ginger!
    Du behöver ingen lagg jag använder bara
    ett stekgjärn och fyller en sked lagom
    mycket så häller jag tre sådan skedar
    på ett stekgjärn.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Ginger!
    Isdans kan vara vackert,det är ett antal år sedan jag såg det,mycket beror på att jag
    måste dela med mig.....
    Men tack för du sa det får väl se om han sysslar med något annat då kan det finnas tid för mej.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Ser gott ut. Lingonsylt eller Jordgubbssylt till? Nattkram

    SvaraRadera
  8. Suss!
    Ja det är hiimla gott det är
    nog för man inte äter det så ofta.
    Nej ingetdera utan Hallonsylt.
    Kramar.

    SvaraRadera