måndag 1 februari 2010

Idag är det första dagen i Februari.,och redan hittat på dumheter...

Glömde ju att det var CSI NY idag hur kan man vara så vimsig*suck*
....idag så lämnade ytterligare en passagen så på 2 dagar har jag varit inne på deras nya bloggar,så skulle jag ändra länken till en av dem ochj alla mina andra länkar försvann,jag blev förtvivlad försökte först själv,sen gav jag upp och tog kontakt med vår rara Kojiki som ställer upp i alla väder hur mycket hon än har att göra själv.Tack snälla Kojiki för dina snabba kast till att hjälpa oss som kan så lite,jag fattar egentligen inte vad jag gjorde för fel.*suck*

Idag är här kallt medans sambon var inne på apoteket satt jag kvar i bilen men jisses så kallt det blev.Sen var vi och handlade för mjölk är en vara som försvinner snabbt.Det är bara -9 grader men det känns mycket kallare.Nåja vi får väl se hur längen kylan hänger i sig.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Måndagskväll.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath

    Allt fixar sig...ingen skada skedd det är inte så svårt för mig att rätta till....

    Jag har alltid Sempers torrmjölk hemma, den varar länge och är riktigt god... bra att ha tillhands när den vanliga mjölken ev tagit slut så är man aldrig utan mjölk..har en förpackning om 5 liter.

    xxx

    SvaraRadera
  2. Hej Kojiki!
    Jag kände mej så dum när det bara försvann
    försökte själv men var rädd att jag skulle
    fördärva mera.

    Torrmjölk hjade vi hemma förr när jag var barn,men ingen tyckte egentligen om det.Det
    var på den tiden när mjölken kom i glasflaskor.
    Jag tror det är sambon som dricker mest för jag
    dricker bara 1½ glas om dagen,resten av kalken får jag av osten och mina kalktabletter.
    xxx

    SvaraRadera