onsdag 17 februari 2010

Det blev inget Götet för mig idag.

Det v ar meningen vi skulle åka till götet idag,sambon åkte men jag stannade hemma.Jag tycker det är för tufft att åka över 16 mil fram och tillbaka,det är något som min sambon inte fattar.Vi skulle till COOP på vägen tillbaka för att handla.Men jag stannar som sagt var hemma..Just nu skiner solen så det hade blivit underbara bilder kan jag tänka mej.Och min kamera har han inte med sig..bara min telefon för hans strejkar.Som ne vet så köpte jag en ny matberedare häromdagen så den gamla får hans mamma,gammal och gammal är den ju inte för den är säkert inte mer än 2 år och jag har bara haft den till potatisgratäng, utan snarare det att jag inte varit nöjd med den så som jag skulle.När hans mamma fick reda på att hon skulle få den så blev hon jätteglad.Hoppas hon får mer användning än jag hade den.,det var jag själv som kom med förslaget i stället för att kasta den...det är därför han åkte till Götet idag.Det är bara -2 grader ute och det ser jätteskönt ut.Jag önskar er en trevlig Onsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Tack för ditt välkomnande!

    Kram Gunilla

    SvaraRadera
  2. Hej Gunilla!
    Jag blev så glad att du också
    kommit till blogspot.
    Hoppas du ska trivas här.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Ibland är det jätteskönt att få vara ensam hemma.
    Kan inte förklara riktigt varför.
    Njut! :)
    *kramis*

    SvaraRadera
  4. Hej Ginger!
    Ja jag ska verkligen njuta ta en god film
    och sätta mej och slappa.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Agath

    Hoppas du har det riktigt mysigt och tar vara på det och njuter i fulla drag.... och göra vad som passar en själv utan att ta hänsyn ha ha.....

    Jag njuter i fulla drag framför TV.... och OS startar direkt sändning om någon timme....

    xxx

    SvaraRadera
  6. Hej Kojiki!
    Ja jag har haft det mysigt i ca 1½ timmme
    nu är sambon på väg hem så nu ska här lagas
    mat...Ja har verkligen kopplat av.
    Oja jag har verkligen myst.*ler*
    Ja OS går tydligen på kvällen.
    Jag önska dig en god och spännande kväll.
    xxx

    SvaraRadera