fredag 29 januari 2010

Ja så är det väl sista gången den visas.Min kära Amaryllis.

Ja nu är det bara 2 blommor kvar + den där lilla jag visade för ett tag sen den verkar som min Amaryllis sjunger på sista versen,men vem vet den kanske kommer tillbaka nästa år eller ska jag säga i December då jag fick den,men visst har jag njutit av den och hoppas ni också har gjort det.

Som ni ser har inte den lilla kommit så långt på väg så jag tror inte det blir något av den,men man vet ju aldrig.Den har ju överaskat mej gång på gång så varför inte en sista gång den perioden.Nu ska vi strax ut en runda.Förresten fick jag mina nya recept idag så jag ska titta efter om det finns något kan hägra. Jag återkommer. Kram till den som vill ha.Ha en trevlig Fredag.//Agath.

6 kommentarer:

  1. Det är sorgligt att behöva ta farväl av något så vackert. Det blir tomt, men det har väl börjat bli säson för tulpaner? (och semlor)

    *fredagskram*

    SvaraRadera
  2. Ginger!
    Ja det är sorgligt,men jag har aldrig varit med
    om något liknande sen min Flitiga Lisa.Det kommer att vara tomt jag håller med dej.
    Ja tulpanerna har kommit så det är väl dags
    att köpa hem en bukett.Ja semlorna har också
    kommit.Varje årstid har sin tjusning inte sant?
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jo, jag förstår att det hade känts bättre så han inte har behövt köra mitt i natten.
    Ha den bra helg. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Carina!
    Ja nu blev det inte så för jobbets skull
    Men får väl hoppas han arragera det bättre
    nästa gång.Undrar om han är på IKEA och tittar
    efter ett datorbord.Han pratade om det i alla
    fall.Jag önskar dej en trevlig och skön Helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej, hej Agath
    Jaha ja, det börjar närma sig slutet för vår vän Amaryllis :-(
    Men som vi alla fått njutit av den under lång tid.
    Vi får se om den kan återuppstå, efter lite välbehövlig vila ;-)

    Hoppas du har en bra kväll
    Kram
    Susanne

    SvaraRadera
  6. Hej Susanne!
    Ja det börjar det ja,synd tycker jag så det kommer att bli tomt efter den,men tur att
    man kan köpa tulpanerna att fylla saknaden med.
    Ja det ska bli intressant att se om jag kan få den att blomma igen.
    Jag har suttit och titta på Let`s Dance en bra
    stund nu.
    Kramar.
    Kramar.

    SvaraRadera