fredag 29 januari 2010

Ja så vet man hur det gick i Let´s Dance.

Jaha det är väl bara att börja om igen*suck*Ja då är det dans ikväll igen,Om ni visste vad jag saknar att dansa med varje fiber i kroppen följer jag dem som dansar i kväll.Visserligen har jag inte dansat latinamerikanskt...men jag har dansat så många andra danser,Foxtrot slowfoxtrot,tango,svensk maskerad,spinsnpinn,snoa,schottis,hambo och snurrebocken tror jag den heter men det är ju ett tag sen sist.Den sistnämda lärde jag mej när jag hade sällskap med en folkdansare,den var kul men väldigt snabb.Nåja nu får jag sitta och titta på dans andra sidan rutan,men njuta kan jag ju.
Ja så gick det i kväll Agneta och Tobias åkte ut,vilket jag tyckte var synd men någon mäåste ju åka varje vecka så hur det än är så är det alltid någon som blir besviken,man kunde läsa det i Agnetas ansikte ja även Tobias såg jag besvikelse.//Agath

6 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Vad synd att de fick gå. Det kan inte vara lätt att döma rättvist. Antar att domarna tittar efter hur dansarna utvecklas från gång till gång och därefter gör sin bedömning och vi tittare får ju favoriter och de belönas oavsett om de kan dansa eller inte. Så kallade favoritpoäng!
    God Natt och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Starry-eyes!
    Ja det tycker jag också,det skiljde 14 poäng mellan de tvår sista paren så jämnt det var.
    Det är väldigt tajt mellan dem alla.
    Ja det gör de och de får säga sitt ord vilka de vill ha kvar för de har utvecklats och så.
    I år har jag ingen jag kan säga bestämt är min favorit,som de andra åren.Men jag säger må bäste man vinna eller kvinna.
    Godnatt sov så gott.
    Kramar.

    PS:Väntar du också på att spela in Criminal Minds?

    SvaraRadera
  3. Ja, det gjorde jag nu är det natta.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes!
    Du stannade uppe en stund till såg jag.
    är det värken som är besvärlig?
    Jag önskar dej en så bra Lördag du kan ha.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Oj vad du kunde många danser! Jag har det som du: längtar att kunna få dansa, det brukar jag göra för mig själv hemma till riktigt bra pop. Visst är det trist när man inte kan? Det är uppiggande och man få bra kondition.
    Kram

    SvaraRadera
  6. Hej PreddieTigern!
    När jag var en så där 17-18 år så var jag på gammeldans för första gången,min 25.öres bas på IKEA som drog med mej och jag hade så kul,så dagen efter sa jag till min mor och far att de måååste bara följa med,sen var vi ute varje Lör-Söndag tills jag fick sällskap med en folkdansare då blev det Onsdagen och Fredagen också,förresten var det då jag lärde mej snurrebocken
    Jisses så kul man haft,men nu skulle jag inte kunna dansa dessa danser*suck*
    Javisst fick man kondition undra hur mångqa steg man gick eller dansade på den tiden?
    Jag längtar också efter det,men nu får man suga på minnen.
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar

    SvaraRadera