torsdag 10 december 2009

Idag var jag sen som jag nu har varit den sista tiden.

Vi har inte så många dagar kvar av denna månaden exakt 3 veckor kvar av detta året,det känns lite lustigt att att sen skaq bytra inte bara en sifra utan 2 det blir nog lite svårare än bara slutsiffran.Hoppas att nästa år blir ett bättre år än detta har varit.Och att jag ska få ordning på mina ben och fötter.Idag är det en grå dag och redan började mörkna.Men så är jag ju sen också,antagligen var sängen för go eller var jag extra trött idag.Ja idag tar min son sin examen eftersom jag inte konm ner till honom får jag slå en signal och gratta honom,inget kul förstås,men vad gör man när avståndet är så långt.Annars hade jag önskat jag kunde ge honom denna klocka.






Jag önskar er en trevlig Torsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Det går alltid fortare att gå och köpa några julkort än att göra egna.
    Jag tror att min pyntning ligger på samma nivå varje år, lite lagom.

    Ja, då får vi se hur bra du blir efter dessa behandlingar och jag håller tummarna på att allt blir bra igen.

    Ojoj, vad fint du har fått på bloggen och juligt. Man bara längtar till jul när man ser din bild. Det är Kojiki som varit framme och pyntat, antar jag.

    Det var en fin klocka till din son. Han ska jobba inom sjukvården, antar jag.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  2. Hej Carina!
    Ja det är nog roligare att göra sina egna
    kort,jag är rätt dålig på det så jag köper
    mina färdiga,fegt va?

    Ja vi får ju hoppas det för det är inte roligt
    att åka till ortopeden igen.

    Ja det är Kojiki som gjort det så jullikt och
    jag gillar det.

    Jag önskar bara jag hade varit hos honom idag,men jag har ringt honom,men det är inte samma sak.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera