tisdag 29 december 2009

Tur man inte har någon bulle idag för jisse så mätt jag blev av maten.



Idag så åt jag  raggmunkar a lá Recurven med fläsk,sambon åt fiskbullar och potatis och sås,så idag var det ganska så behändigt för oss båda v i fick det vi ville ha.Idag när vi ute en runda,bilen behövde motion,så var det sådan dimma ute så man kunde inte se mer än litet stycke av vägen,jag sopm trodde jag skulle kunna fota något,men ack vad jag blev bedragen.Det är inte alltid som det blir som jag tänkt mej så det får blir snögubbar i stället,jag tyckte bilden var så kul påminner luite om björnligans ena kille.haha.Jag önskar en fortsatt trevlig Tisdagskväll.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Ha det bra min vän..nu ska jag lägga mig och se på TV:n ska upp kl:05.30 imorgonbitti....Kramar!

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    En halvtimme innan min klocka skräller här
    Jag önskar dej en god natts somn.
    Och hoppas det inte är för halt när
    du ska iväg till ditt jobb i morgon
    Godnattkramar.

    SvaraRadera
  3. Mah Frend Agath
    A New Year, new memories tae make
    an' auld worries Ye will suin forsake
    th' world is Yoors, fur Ye tae take

    Happy Hogmanay-Gott Nytt År 2010

    SvaraRadera
  4. Hej Ian!
    Jag önskar dej också ett
    gott nytt år.2010 intressant
    att skriva det i alla fall.
    Nyårskram.

    SvaraRadera
  5. Godkväll!
    Ja men då står väl din magge i 4 hörn nu då?? Om du käkat raggisar med fläsk..
    Här var det 9 grader ena sekunden och efter 45 min var det minus 13, nu är det minus 15. Brrrr!!
    Knattarna och jag har tränat lite ikväll, men du får läsa på min blogg om det, det blir så tjatigt annars.
    I morgon ska vi vara hemma ialla fall.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  6. Hej Recurven!
    Redan hemma?Ja det kan man väl säga att den gjorde.Tänk att du gav mej ett så gott recept.
    Synd bara att sambon inte uppskattar den.
    Men han fick fiskbullar i stället,så han
    var väl nöjd han också.Mem jag gör så stor
    att det räcker till 2 gånger så jag fryser
    ner hälften.
    Ja i morgon är näst sista dagen på detta året.
    Mycket folk i affärer och så.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej Agath!
    Fiskbullar gillar jag. Helst ska de vara i hummersås. Mums!God natt!
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Starry-eyes!
    Min sambo gillar det så då kan jag ta något jag
    tycker om som raggmunk tex.Så löser vi den konflikten.För sambon gillar inte fläsk eller
    raggmunk.Och jag gillar inte fiskbullar.Så båda
    var nöjda och glada.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera