lördag 12 december 2009

Sitter just och tittar på TV:n...sen är det nog dags för sängen.Så Godnatt.

Det är en romantisk drama,med Pierce Brosnan,Julianne Moore och Michael Sheen,tänk att man kan blanda ihop 2 filmer så där som jag gjort är det fler som kan det eller är det bara jag som är snurrig?Så längden av filmen var inte så lång som jag trodde först,idag spelar jag inte in utan tittar direkt.Litar inte på DVD spelaren.Så jag tittar direkt i stället.Vi måste lära oss DVD:n hur den fungerar innan jag kan spela in på Hårddisken.Jag får se hur lång den är,men skulle tro att den vara rätt länge så jag önskar er alla en godnatt. "Kaksmulan//Agath.

14 kommentarer:

  1. WOW, så Julefint du har fått ;0) !
    Önskar dig en skön 3:e Advent.
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på dig ...Äntligen så är regnet slut..:) det är -3 grader och stjärnklar himmel här nu...ska snart iväg till jobbet.ha en fin Luciadag kramar :)

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Det låter bra, då har jag nog en bra balans på min personlighet. Ja, du har nog rätt, det är nog pepparkakorna med mögelost. Men det är så gott, jag kan inte sluta. :)

    Det känns alltid bra att det finns folk som uppskattar det man gör och du är inte dålig heller. Jag blir alltid glad när jag läser dina kommentarer.

    Du kanske kommer att gilla flaskan så mycket att du blir sittandes varje kväll framför tvn och rullar. ;)

    Varma smörgåsar med kyckling, annanas och ost, blev det. Mums.

    Det kan bli så när det händer något dramatiskt i ens liv. Mamma och pappa delade inte heller på alla saker mellan varandra utan det var en del som försvann.

    Ha det så bra och trevlig Lucia. Kram Carina

    SvaraRadera
  4. Tittar in för att önska dig Trevlig Lucia och 3:e Advent!

    Kram från oss / Suss

    SvaraRadera
  5. Godmiddag!
    Trevlig Lucia på dig.
    Just nu snöar det lite hos oss men mörkret börjar redan falla och jag har inte kommit ner till stallet ännu. Måste dit snart.
    Ha en bra LUCIA nu!

    SvaraRadera
  6. Hej Agath! Vilken underbart härlig JULIG sida du har nu!

    Förlåt min frånvaro på sistone! Det är fullt upp hela tiden med sång, sång, sång, sång... Idag är första dagen på länge som jag faktiskt hade sovmorgon!

    Önskar dig en fortsatt fin lucia och tredje advent min vän!

    Kram!

    SvaraRadera
  7. Hej Doris!
    Ja har jag inte?
    Kojiki är jättefin på att få en fin bloggsida.
    Jag önskar dej också en trevlig 3:dje advent.
    och för att inte förglömma LUCIA.
    Kramar

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    vi fick lite snö igår men nu är det borta.
    Jag önskar dej en trevlig 3:dje advent och Lucia.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Carina!
    Jag tycker också om pepparkakor,men vill äta sdem
    naturella inte blandat med något annat,men smaken
    är ju så olika för oss människor.
    Jag menar varje ord roligt att du blir glad.

    Ja vem vet kanske ger flaskan resultat så småningom.

    Varma smörgåsar är gott,men jag har aldrig smakat med kykling,däremot med rökt skinka eller nötkött och ost.Och ibland bara yomatskiva och ost lite kanatareller eller champinjoner.

    Ja det uppbrottet blev väldigt snabbt,min mor,bror
    och svägerska hjälpte mej,men det fanns ju en hel del som jag glömde och en del jag ville glömma.
    Ja det var ett konstigt uppbrott.
    Jag önskar dej en trevlig Lucia och 3:dje advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Fuschia!
    Jag önskar dej och bröderna Bus en
    trevlig Lucia och 3:dje advent.
    Ha en trevlig dag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. Godeftermidddag Recurven!
    Trevlig Lucia på dej också,
    lyckost sonm får snö idag här
    har det återgått till grått igen.
    Jag öänskar dej en trevlig 3:dje advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Wolmer!
    Ja är den inte fin,Kojiki är enastående.
    Ingen farea du har ju annat att göra så
    jag förstår din frånvaro.Det är skönt med
    sovmorgon ibland.
    Jag önskar dej en trevlig Lucia och 3:dje advent.
    Kramar.

    SvaraRadera
  13. Hej Agath
    Hoppas din Lucia varit bra.
    Här ligger ett vitt fint täcke av snö.
    Packningen är klar.
    Vi ses efter jul

    Kramar
    Susanne

    SvaraRadera
  14. Hej Susanne!
    Det kom några flickor och sjöng för oss
    annars ingenting ovanligt.Snön som kom
    igår är redan borta...men det kommer väl.
    Så ni reser nu till varmare bredgrader
    jag önskar er en trevlig resa och idag
    en fin Lucia och ett 3:dje adventsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera