måndag 28 december 2009

Idag var jag och bytte en julklapp....



....stickade saker kan jag göra själv,men en ny jacka hade jag behövt,så vi åkte tillbaka till affären och bytte den hon frågade om jag ville titta på något annat,så frågade jag om de hade manchesterjeans,men det hade de inte,så jag tittade på jackor prova också ett par men fastnade till slut för wen vit dunjacka som går ner över rumpan,och fick tom 250 kronor tillbaka så det räcker ju nästan till ett par byxor också så nu gäller det att leta....Idag så inhandlades de första semlorna för denna säsongen,nej ni ser inte fel därför tog jag den med granen som bakgrund,hur snett är inte det att redan börja med semlorna,,men gottegris som jag är så naturligtvis har jag inte hjärta att tacka nej.Jag önskar er en trevlig Måndagskväll.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej Vännen !
    Jaja, nu har min Äldre son och mina små älsklingar åkt hem igen så nu är det bara jag, Maken och katterna ... Jaja, får då tid över för mina datavänner ;0).
    Så bra att du hittade en skön jacka, det kan man behöva när det är vinter och kallt *brrr* ...
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  2. Hej Doris!
    Så dina kära har åkt hem,skönt
    du har din man och katterna,det
    blir så tomt annars inte sant?
    Ja denna går ner över rumpan och
    låren så det ska bli skönt,det var
    länge sen jag hade en dunjacka.Nu
    ska jag bara försöka få tag på ett
    par långbyxor som jag vill ha.
    Sköt om dej du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath

    Semlorna ser goda ut...trodde inte de fanns att köpa redan..hoppas de smakade till kaffet....

    Kul du blerv nöjd med din vinterblogg..tyckte liksom att julen var över..

    Jag får passa på att önska ett gott slut och ett gott nytt år 2010 och hoppas det blir ett bra år.....

    xxx
    Kojiki

    SvaraRadera
  4. Hej Kojiki!
    Nja de var inte riktigt så goda,eller
    var jag för mätt efter maten....
    Ja jag blev mer än nöjd,du kan verkligen
    få fram den rätta design till mej.Du gör mej
    målös för jag beundrar det du gör.

    Jag hoppas också att det blir ett bra år 2010.
    Åtminstone känns det så gott att skriva det.
    Men jag tittar nog in till dej en annan dag
    för att önska dej en nyårshälsning.
    Ha det gott och tack igen för allt du gör för mej.
    xxx

    SvaraRadera
  5. Hej Agath!
    Vilken tur du hade när du hittade dunjackan och fick pengar tillbaka! Hoppas att du hittar ett par byxor också. Jag är färdig med våra räkningar nu och det känns skönt.
    God Natt och Sov så Gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. Ps. Jag ser inte dina semlor, inte ännu på flera veckor!Ds.

    SvaraRadera
  7. Hej Starry-eyes!
    Ja det är längesen jag haft en sådan
    ja nu är det bara långbyxor som fattas
    men jag kanske springer på dem en dag.
    Än har jag inte tagit itu med dem men
    det är inte många dagar att ge på,så det
    är nog bäst att plocka ihop dem.
    Jag önskar dej en trevlig Tisdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Starry-eyes!
    Vad menar du med att du inte ser mina semlor?
    Eller du menar där du bor har de inte börjat
    än kanske.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Jag menade: vill inte se dem, däför ser jag dem inte. Det är för tidigt.
    Jag har inte sett dem här hos oss heller, men de kommer väl (klart att jag ser dem:-) :-))fniss, fniss). Jag skojar bara!

    Jag tyckte väl att det var "Enya". Jag gillar henne har flera av henne CD, dock ingen av dem som du spelar här.
    Stora kramen på dig.

    SvaraRadera
  10. Hej igen Starry-eyes!
    Haha så det var så du menade,ja jag tyckte
    väl det var för tidigt jag också.
    Ja det är Kojiki som lagt in musiken visst
    är den väl fin.
    Bamsekram till dej

    SvaraRadera