måndag 28 december 2009

Denna veckan ska jag betala räkningar för sista gången detta året...



....men naturligtvis kommer det nya nästa år,fast dyrare så brukar det alltid bli.Idag är det en grå dag hade inte snön varit så hade det varit ganska mörkt,.fast vi börjar trots allt gå mot ljusare tider.Vi ska strax ut en rumnda tror jag är väl bäst att tillägga,för 100 % säker är jag förståsss inte,men jag vet vi skulle ha färg till v åra skrivare så vi får väl se.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en ntrevlig Måndag.//Agath.

2 kommentarer:

  1. Godeftermiddag!
    Det är så trögt på internet nu och jag får hela tiden meddelandet om att sidan kan inte visas. Därför försvann hela kommentaren jag nyss gjort.
    Nu kommer jag inte i håg vad jag skev heller. Jo, jag är senare till datorn idag för att jag vänt lite på mina rutiner. Var ner till stallet och fixade och gick upp fort och lackade mina pilar. Annars har vi töväder idag och det tär hårt på snön. Men dt ska visst bli kallt som 17 över nyåret.
    Ha det så bra!

    SvaraRadera
  2. Godkväller Recurven!
    Jag har märkt när man scrolla så är det
    som sidan går i vågor så något är det väl.
    Ja det är väl irriterande när kommentarer försvinner.
    Ja att du var senare förstod jag allt,men
    det blir väl så ibland.

    Får du inte huvudvärk av lacken?
    Ja sådant jobb kanske hör våren
    när det börjar bli varmare ute,
    kan du förresten inte ha ett
    element där nere,så blir det varmare
    så du slipper andas in lacken.
    Jag önskar dej en trevlig Måndagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera