torsdag 17 december 2009

Idag har jag inte varit mycket vid datorn alls....

...Jag har passat på att kopla av vid TV:n idag så jag har verkligen haft en Videomara eller vad man nu säger.Nåvål som jag sa förut idag så har vi haft sol här men jag har varit för trött för att ta vara på solstrålarna.Utan som jag sa jag blev sittandes vid TV:n,samt har jag gjort soppa idag,men den fick jag äta själv.Jag hade ju kunnat ta en spegel som sällskap förstås,men det tänkte jag inte på då.Nu är det strax dags för att ladda nya program och sedan sängen hoppas att man får mera sömn inatt än natten innan.Så redan nu säger jag godnatt till er.
Godnatt önskar "Kaksmulan" //Agath.

12 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jag har också ätit ensam ikväll för maken var på julmiddag med sina arbetskamrater. Han är ju pensionerad numera men han blir inbjuden till julmiddagen. Det tycker jag är fint gjort av arbetsgivaren. God Natt och Sov så Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Låter som att du behöver tala om för programmet att kameran finns på någon inställning. Fast det kan även vara att du måste tala om vilken mapp bilderna ligger i. Fast jag vet inte vad du använder för program heller.

    Jag har inte vart till pulkabacken än, men det är säkert full fart där.

    Det är skönt att ta det lugnt ibland.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Godmiddag!
    Hoppas du fick sova i natt??
    Här är den en strålande fin vinterdag. Huvudvärk har jag också, men jag sov dåligt i natt. Vi funderar på att åka till stan idag men vet inte hur det blir med det.
    Ha en bra dag!

    SvaraRadera
  4. Hej Starry-eyes!
    Ja det går ju,idag har jag lust till fläsk och
    raggmunkar och eftersom det blev över av soppan
    kan sambon ta den.....

    Ja de där julmiddagarna kommer jag ihåg när man
    bjöd in veteranerna kallades visst för.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Ibland måste man få vara lite "unplugged" och göra annat! Se på TV är härligt, i synnerhet om de visar bra program och nu går det en hel del på burken som är trevligt och underhållande tycker jag.

    Själv har jag inte heller särskilt mycket datortid, har så fullt upp med all planering inför julen och allt sjungande.

    Önskar dig en fortsatt fin fredag och mycket ljus, värme och adventsfrid!

    Trevlig musik hör jag här på din sida också! Kram!

    SvaraRadera
  6. Hej Carina!
    Ja vi försökte det igår,men den ville inte får nog göra på ett annat sätt.Jo bilderna läggs i mapp,men de kommer inte efter varann trots de har samma nummer,så polisbilen du vet den lade
    jag in men kunde inte hitta den alls...fy vad jobbigt det var så sambon la in den och och vips
    hade jag 4 polisbussar.så jag fick ta bort 2.
    Nej vi har inga backar här och lite snö.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hej igen!
    Läste din kommentar från igår- Tränaren menade det som ett skämt med att jag skulle tina upp till våren. vi var ju utelåsta till bilen och komm inte in i den och nästan insnöade också. Plogbilen kom strax efter jag pratat med honom, men det var skönt att slippa ge sig ut på vägarna igår..Så var det inte täcket som frusit fast, det var snön på täcket som var typ underkylt och svårt att få loss, det satt fast.
    Ha de!

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Vet du när jag var på väg in till dej så
    kom jag inte in så jag backade då fanns
    din kommentar hos mej,så vi var tydligen på
    väg till varandra.Men det är inte första
    gången.
    Ja si så där,men mest sov jag framåt morgonen.
    Men sambon tyckte jag kunde ligga kvar för det
    var så kallt här.Han eldade så är det att bo i ett gammalt hus.
    Vi har inte direkt någon sol,em det är ändå ljust ute om det beror på snön vet jag inte.
    Ja vad som händer här idag vet jag inte,men jag är inte så trött som i går.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Recurven igen!
    Det var ju för väl att det var en skämt jag var lite ängslig att han var så sur på dej.
    Det är jobbigt när låses fryser fast,så gjorde
    det för ej när jag skulle cykla ner till jobbet
    jag hade min cykel på dagis men jag fick inte upp låset så de fick hämta mej den morgonen,sen var det jag som köpte låsolja att spruta i nyckelhålet så man inte blev stående flera gånger.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Wolmer!
    Ja jag var så trött igår så jag behövde
    verkligen koppla av.Nja det var ju det
    jag inte hinner med att se när sambon är
    hemma,hade ingen inspiration alls igår.

    Om en annan hade haft rösten kvar hade jag också velat sjunga men det är puts borta.
    Jag önskar dej en trevlig Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  11. God Jul, käraste Agath
    önskar dig allt det bästa
    och att helgdagarna blir
    ovanligt trivsamma.

    *varmaste julkramen*

    SvaraRadera
  12. Kära Ginger!
    Nu har du och maken kommit iväg.
    Jag önskar er verkligen en God Jul
    Gott Nytt År samt en skön trettonafton
    för som jag förstååt blir ni borta så länge.
    Var rädda om er.
    God Jul Kramar.

    SvaraRadera