tisdag 8 december 2009

Hur vi än vinklar på DVD:n så vill den ändå inte fungera...

...den säger att filmen inte får plats trots att vi tagit bort reklamen,vi är nu nere på 1,54 min och det är ju inte 2 timmar eller hur?Det här är inget för mej det känner jag ska det vara så krångligt att spela in så undrar jag om jag inte håller mej till videon i stället.Faktiskt såg vi litre sol när sambon var och tankade så någon här omkring har haft sol i alla fall.Och vi hade regn bitavis,så snön det fick jag inte,men mina rara små änglar till barnbarn har sjungt för sin farmor idag.Min son sa att han ringer lite senare.Jag önskar er en fortsatt trevlig Tisdag.//Agath.

12 kommentarer:

  1. Fyller du år idag???

    Va? Va?

    Om det är på det viset ...
    Stort varmt Grattis!

    Nåt verkar det som om du firar.

    Kram och en ros eller vill du hellre ha en korg fylld med kantareller?
    Isåfall skickar jag en!
    :-)

    SvaraRadera
  2. Ninasol!
    Ja jag gör ju det,ett år äldre
    än sist,man börjar bli gammal
    men du kan tro jag grät när jag
    hörde de små änglarna när de sjöng.

    Tack det var rart sagt.

    Jag fick en julros och lösa blommor
    och en julstjärna röd,räksmörgås
    och en tårtbit,som jag strax ska avverka.
    Jag ville helst inte ha något egentligen.
    KLramar.

    SvaraRadera
  3. PS:En korg med kantareller det har
    jag aldrig i mitt liv fått så det skulle
    sitta fint.*ler*DS:
    Kramar igen.

    SvaraRadera
  4. Hej Leena!
    Ja jag har kännt mej uppvaktad
    och telefonen har gått röd.
    Min son ringde när jag satt och
    åt prinsessbakelsen.
    Blommor har jag fått.
    Kramar <3

    SvaraRadera
  5. Gratulerar idaaaag. Gratulerar i daaaaaag. Gratulerar, Gratulerar, Gratuleeerar iiii daaaaag!
    Hurra hurra hurra hurraaaa!

    SvaraRadera
  6. Hej Lia!
    Tack ja jag känner mej verkligen uppvaktad.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Men Ädlis! GRATULERAR!!!! Vi är ju Skyttar bägge två... kunde förstå det. Du är ju snäll och så, som jag *ler*

    Hoppas de har firat dig ordentligt och eftersom jag är fin i kanten frågar jag inte hur gammal damen är (men du får gärna berätta, om du vill, he,he)!

    GRATTIS och åter GRATTIS! Många varma energitankar skickar jag till dig!

    SvaraRadera
  8. Hej Preddie Tigern!
    Haha det står nog på min profilsida hur
    gammal jag är.Men jag tror jag ska vända
    på stegen och fylla ett år mindre för varje
    år,vad säger du om det?
    Tack för din hälsning
    Jag har fått blommor räksmörgås och tårta
    precis som jag ville ha.
    Ja de där energitankarna behövde jag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Godkväller!!
    En får väl till att gratulera!!
    Tyvärr kan man ju inte lägga in en blomma här så du får tänka dig någon snygg och vilken sort du vill, så får du det från mig. Hurra, hurra, hurra, hurra..Applåder och visslingar för födelsedagsbarnet... Jaha, då är du skytt, det är ju jag också,, bågskytt, hihihi..Jag hade ingen lust att skjuta idag allt rann liksom av mig när vi kom dit. Känner mig allmänt konstig men inte sjuk, bara konstig en olustkänsla i kroppen, och trött uppepå det. Höstdeppig kanske?? Ska snart hoppa i koj så jag önskar en GOD NATT på samma gång.
    Hoppas din dag varit trevlig?

    SvaraRadera
  10. Recurven!
    Haha jag var inne hos dej medan du var här.
    Jodå det har gratulerats här med blommor och
    telefonsamtal,Tja nejlikor tycker jag är fina
    Ja är det inte synd att det inte går att lägga
    in bilder här,det saknar jag lite.
    Tack för grattisvissling och hurrarop.

    Ja jag såg att det inte var din dag precis idag.
    Ja lite deppig kan man ju bli när solen verkar
    borta visserligen såg jag den på avstånd,men ändå.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  11. Hej igen!
    Jag har skickat ett grattismail! istället för bilder.
    Va! Gillar du också nejlikor?? Det är mina favoriter alla kategorier.
    GODNATT!

    SvaraRadera
  12. Hej igen!
    Ja ska titta på det strax.
    Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera