onsdag 4 november 2009

Så har vi varit ute en runda efter sjukgymnasten.

Kom för ca:1,5 timme sen,så jag satte igång att skala potatis med en gång,så för en stund sedan kom jag in här.....När jag hade varit hos sjukgymnasten så körde sambon hem och bryggde kaffe som vi skulle ha med oss på en liten runda,så vi tog några kort,men så är mitt program borta som jag jade att förminska korten så nu får jag försöka med något annat i stället.Ja vi får väl se hur det blir under resans gång,kanske lär jag mej något annat i stället.Lite mer än timme så börejar Bonde söker fru,idag ska de ju flytta in på gårdarna får väl se hur det blir.Hoppas dessa bönder välöjer med omsorg och inte som förra året.Kram till den som vill ha Ha en fortsatt trevlig Onsdag.//Agath.

10 kommentarer:

  1. Hej Kaksmulan!

    Här har det inte blivit någon runda idag. Blåser så in i norden kallt och sedan kom det blötsnö för att sen förvandlas till stora härliga vita flingor som till sist blev regn sedan.

    Jag vill ha SNÖ och sol! :-)

    Kramen till dig från mig och lillplutten!! <3

    /Nikks

    SvaraRadera
  2. Hej Nikks!
    Nej gått har jag inte heller.Men vi tog kaffe
    och körde en runda.Vi fick lite snö här också
    men inget som la sig.Vi har inte haft regn.
    Ja det vill jag också,men jag får väl vänta med
    att önska mej tills vi varit i Småland.
    Kram till dej och lillplutten <3

    SvaraRadera
  3. Det var kallt om häcken att gå ner till stallet idag. Det har blåst och snöat hela dagen. Tog in Bounty innan jag gick upp. Har sedan ätit lite mat och suttit och grejat med armskydden jag hade tagit hem. Nu ska de med tillbaka för att användas och se så det fungerar. Nu har visst snön övergått till regn för hunden var dyblöt när hon kom in.
    Ha en fortsatt bra kväll!

    SvaraRadera
  4. Så vad sa sjukgymnasten den här gången?

    *kramis från GingerZippi*

    SvaraRadera
  5. Ädelstenen min!

    Undrar hur jag kommer att må i morgon efter intensiv behandling med träning idag:))))
    Hoppas du sover gott.
    Passar på att sända Nikks några hälsningar då jag ser att hon besöker dig. Trist Nikks att du bara slutade :(
    Kram ändå.

    Och kramar till dig Agathen:))))

    SvaraRadera
  6. Recurven!
    Jaha så har jag varit borta ett par timmar igen.
    Du får skagffga dej en 3 kvartslång jacka,så du har det varmt om rumpan.
    Hoppas det går bra med armskydden.Den lilla
    snö vi fick blev inte så mycket.
    Kramis.

    SvaraRadera
  7. Hej Ginger Zippi!
    Hon gjorde samma behandling som sist
    hon tyckte jag var mjukare i vristen
    denna gången,men ville se mej igen om
    14 dagar.Hon sa att jag kan räkna med
    att ha smärtan upp till ett år,men det
    tror jag att Anne-Sofie sa då när det
    började om du kommer i håg.
    Jag önskar dej en Trevlig fortsättning av Onsdagen.
    Kramis.

    SvaraRadera
  8. Hej PreddieTigern!
    Hoppas att du ska må skapligt i morgon,
    jag har inte varit mycket vid datorn idag.
    Och om en halvtimme släcker jag ner.
    Ja vi får väl hoppas att hon tittar in igen.
    Jag önskar dej en så bra Torsdag du kan ha.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Agath!
    Vi har tydligen haft samma sorts väder, du och jag. God Natt och Sov så *Gott!
    Kram

    SvaraRadera
  10. Hej Starry-eyes!
    Ja det börjar ju bli den tiden nui.
    Jag önskar dej en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera