onsdag 4 november 2009

Jag ville bara säga godnatt.

Denna dagen kom och gick och snart är den försvunnen ska bara ladda videon för jag fastnade där för det fattades ½ timme för att få in 2 timmar,men nu ska jag som sagt strax ladda den för i kväll,vi har ju inte varit henna så mycket så jag kunnat se på minaavsnitt.Och 2 avsnitt varje kväll blir en massa timmar i veckan,med reklam,och sen är det dags för sängen jag har bara lite kvar av 1:ta boken av Marie Ljungstedt,det har v arit otroligt intressant,jag som mest har rört mej kring Maine,har helt slått om och fastanat på Gottland.Nåväl får väl se vad som händer i nästa boki.I b land kan ju den första boken genombrotten vara den bästa.Nå väl det återstår att se.Godnatt önskar "Kaksmulan" Agath

8 kommentarer:

  1. Hoppas det löser sig med videon ...

    Och att du mår ganska bra ändå.
    Läste att du varit med sjukgymnasten.

    Ta hand om dig vännen.

    Kram

    SvaraRadera
  2. Visst är det skönt med en bra bok.. jag tänker köpa den nya boken av Dan Brown,jag har läst de tre första.."da vici koden ,änglar och demoner ,samt i cirkelns mitt.." nu har det kommit en ny,men jag har glömt vad det heter..:) ha det gott kramar!

    SvaraRadera
  3. Ädelstenen!
    Nja, inte så farligt som jag trodde. Än:))))) (ont alltså....) men glad över att vi slapp dagens väder igår ( grått och regnigt).

    Ha en bra torsdag/ Kram

    SvaraRadera
  4. Godmiddag!
    Fördelen med att spela in är att man kan spola fram bandet när reklamen är. Då går det fortare.
    Trist väder idag, snöregn blandning. Alla hästar är dyngsura på täckena..
    annars är det bara bågskytte i kväll och kurs. Vi ska göra strängar till bågen.
    Det gick bra att göra om dessa armskydd jag hade tagit med hem. De får följa med tillbaka i kväll så de fär börja att användas.
    Ha en bra dag! (även om du har skitväder hos dig!)

    SvaraRadera
  5. Hej Ninasol!
    Jodå men jag var tvungen att titta på ett
    avsnitt så det inte skulle se det nästa
    jag spelat in,men det gjorde visst inget
    sambon skrev en insändare av något slag.
    Jag är så kolosalt trött i dag,om det sen
    hör samman med sjulgymnasten,eller något
    annat.Jag svarade på behandlingen bättre
    än sist.hon sa jag var mer rörlig i foten.
    Jag önskatr dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Mary-Louise!
    Ja det är förutsättningen att
    boken är bra,jag läste ut min i går
    men jag fortsatte intge på en ny så
    jag stannade där och släkte ljuset.
    Somnade gjorde jag ganska kvickt,men
    jag har drömt att vi hade fullt med snö
    på marken idag,om det var för att vi pratade
    om snö igår som bidrog till det.
    Jag hoppas du är nöjd med din hårfärg.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Krtamar.

    SvaraRadera
  7. Hej PreddieTigern!
    Men det var ett par timmar sen,jag ligger
    på efterkälken,hur har du det nu.
    Själv är jag otroligt trött i kroppen,här
    kommer småfjun av snö ,men intet stort för
    att lägga sig på marken.
    Jag önskar dej en trevlig Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. Hej Recurven!
    Ja jag vet det,det spara mycket tid,så man ser
    att det rör sig om timmar på ett band.
    Man skulle ha en sådan video som pausade själv
    så man slapp att snabbspola.
    Ja oavsett vädret så önskar jag dej en Trevlig dag och kväll och hoppas det går bra på skyttet.
    Kramar.

    SvaraRadera