söndag 15 november 2009

Först sängen,men i morgon ska jag efter förfrågan av Recurven om jag hade ett bra recept.

Men först ska jag sova,receptet ligger jämte mig så det försvinner inte och har man lovat så har man och det är ett tag sedan jag la in ett recept,så i morgopn kära vänner blir det ett matrecept på nöt.Så vi får väl se om ni nappar.Jag kom nyss från TV:n för jag har tiottat på Die Hard 4.0 med Bruce Willis.Det var längesen jag såg en sådan Actionfilm.Men först får jag lov att säga GRATTIS OLA till din seger i Körslaget,ni var suveränt duktiga både Team Ola och Team Stefan.Men det måste kännas ljuvligt att få chansen att hjälpa människor. ½ miljon kommer man väl en bra bit på väg.Men nu får det vara bra för mej denna dag,ja jisses det tom blev ny dag det är redan den 15 November.Godnatt sov så gott önskar "Kaksmulan"//Agath.

2 kommentarer:

  1. Hi ..jag skulle oxå se Die hart,men somnade naturligtvis.. Var den bra?.Vår DVD spelare är sönder ,så jag kunde inte spela in den heller.. nu ska jag iväg till jobbet snart...swern ledig imorgon sen natt jobb o ch visst ja ..jag ska ju på kurs oxå ..i tre dagar..jäkla larv..,ha det gott min vän kramar !

    SvaraRadera
  2. Hej Mary-Louise!
    Haha kunde somna till en sådan actionfilm,men
    du hade kanske inte ljudet på?
    Är det inte typiskt att något är sönder jag menar videon eller DVD:n vid sådana tillfällen.
    Men den gick ju på 4:an tror du inte den går igen?
    Så det är jobb idag,du hade ju behövt vara ledig
    så stessande som dina gardiner gjorde dej*fniss*
    Tur du hittade dem i alla fall.Jaha så nu ska du på kurs,du har väl din bärbara med dej,jag menar det finns väl alltid någon spilltid*ler*
    Jag öskar dej en trevlig Söndag.
    Kramar.

    SvaraRadera