torsdag 29 oktober 2009

Så är man då hemma igen....

...men något märkligt såg vi när vi var på väg hem jag kunde knappt prata utan bara peklade och sa där,synd att vi hade vädret emot oss,så fantastiskt detta var,.trots att det var dimma så tänkte jag lägga bilden här bara så ni ska få se detta,visserligen har ni sett fåglarna innan men så många och 2 grupper av fåglar.Jag trodde inte att svanar och gäss ser det väl ut att vara kunde vara tillsamman men idag fick jag det bekräftat att visst kan de.Nu kunde jag inte få med alla dessa fåglar så ni får nöja er med en dal av dem,Det var flera hundra så fantastisk det var,synd vi inte hade lite sol.Här har varit väldigt dimmigt idag och vi har haft frost i natt.Men så blev det sjukgymnastik också,ont gjorde det så det kändes som plåster på såret att se dessa fåglar.Jag önskar er en skön Torsdag.//Agath



20 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Sitter här på bågskyttet och det har inte varit någon här idag heller. Knattarna var förbi en stund. Tomt med folk även på träningen. Jag har tränat själv också, det gick så där. Snart ska vi börja med kursen.
    På metrobloggen, längst ner undertill det aktuella inlägget finns står det kommentarer eller kommentera, där klickar man. Det var inte så svårt. Jag måste granska kommentaren innan den publiceras. men du har väl gjort det??? Jag fick ju mail hem då...
    Jag håller på att labborerar med designen så det blir lite ändringar framöver. Jag gjorde fel också så alla rubriker försvann. Det gick inte att fixa till. Så då fick jag byta utseende.
    Ha de så bra!

    SvaraRadera
  2. Hejsan Recurven!
    Jasså du är kvar ännu på bågskyttet?
    Det är väl trist när det är så tom,kan det vara
    vädret som gjort att de inte kommer eller?
    Jodå det vet jag men du måste godkänna kommenmtaren okm då har du sett den...
    Ja en dag i sände ska du se att du fixa det du är ju duktig.
    Kramar.

    SvaraRadera
  3. Det plåster kan du inte klaga på! fantastiskt!
    Ha det så skönt ikväll.
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Agath!
    Det låter bra, fast att det gjorde ont för dig. Då får vi se hur det känns imorgon då..
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  5. Tänk att du äntligen fick träffa sjukgymnasten, det var inte dåligt! Hoppas att det känns bra imorgon. Väldigt kul att se något sådant. Ha de gott!
    Kramkram

    SvaraRadera
  6. NU är vi hemma igen. Kursen gick lite fortare för det var så korta avsnitt. Nästa torsdag ska vi göra strängar till bågarna.
    Min tränare har anmält mig och honom till en bågskyttekurs som ska vara om 2 veckor. Jag måste då använda min andra båge, jag blir recurven igen. Därför måste jag ju efter tävlingen på lördag ta fram recurvbågen och ta med mig och skjuta in mig lite på den till kursen. Lite knepigt kanske men det ska bli roligt tror jag. Jag vet inte var kursen ska vara heller så det blir väl en överraskning bara det..
    Nu ska vi ta lite fika och sedan bär det väl av till sängen igen.
    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  7. Hej PreddieTigern!
    Synd bara att det var dimma.
    Vi får väl se hur jag mår i morgon*ler'
    Kram

    SvaraRadera
  8. Hej Carina!
    Ja jag hoppas det har mildrats något.
    Fy bubblan vad ont det gjorde hos sjukgymnasten.
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej Starry-eyes!
    Ja det var ett under att hon var hemma
    denna gången jag ska dit nästa vecka igen.
    Får väl se då...Ja var det inte fint synd
    bara att det var så dimmigt.
    Kramar.

    SvaraRadera
  10. Hej Agath!

    Kort fråga: skall jag ersätta mitt gamla bokmärke av din blogg till det här?

    Ha en skön helg!
    Kram
    Kajsa

    SvaraRadera
  11. Min Ädelstenis!

    I morgon skall jag upp tidigt, alltför tidigt och gå på min träning på rehab. Försäkringskassan har fortfarande inte fattat beslut då jag fick inkomma med fler "papper" fram till i morgon. Har nu gjort detta och vid samtal med handläggaren idag så hade hon inte fått ngn post än men nämnde hela tiden orden: "när jag avslår"! Alltså var det tydligen det enda hon tänkte/tänker på: avslå trots flera olika läkares uttalande.
    Det är inte hon ensam om tydligen, att vilja, som det verkar, andra illa. Vad får man ut av det? Tur att det finns sådana som du! *ler*
    Kramar

    SvaraRadera
  12. Hej hoppas du inte har nåt emot att jag lägger till din nya blogg hos mig denna är ju jättefin:)
    Kram:)

    SvaraRadera
  13. Hej Recurven!
    Det låter som du går en spännande tid till
    mötes,Får väl se lite kort då inte sant?
    Jaha gör du som jag sover gott på kaffe*ler*
    Så jag passar på och önskar dej en god natta
    sömn...
    Godnattkram.

    SvaraRadera
  14. Hej Kajsa!
    Jo du kan ersätta den med den andra
    för när jag gjoert färdigt där så antigen
    försvinner jag där för gott eller låter den bara stå tom,Ja vi får se för jag trivs här.
    Jag önskar dej en skön Fredag/Helg.
    Kramar.

    SvaraRadera
  15. Hej PreddieTigern!
    Synd du inte hade m,in handläggare,henne
    hade du gillat,hon lyssnade både på läkare
    och på REHAB när jag var där.Men kanske tiderna
    har förändrats,det är ju 7-8 år sedan.Det jag inte förstår är hur en fk och förtroendeläkaren där har sådan makt.
    Nej jag förstår inte heller hur de vill någon illa,ligger det i deras arbetschema tro?
    Jag önskar dej en skön Fredag och hoppas det går
    bra för dej i morgon.Jag håller tummarna för dej.
    Min vän det är ömsesidigt.
    Kramarom

    SvaraRadera
  16. Hej Ewa!
    Välkommen till in till min blogg.
    Ja här känner jag mej hemma visst är
    den väl fin?
    Javisst kan du göra det.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  17. En fantastisk bild! Nästan lite magisk. Du kan verkligen ta fina bilder du!

    Här sitter jag med en stor portion dåligt samvete över att jag inte varit hos dig på länge. Men du vet, livet och allt som händer... Det suger musten ur mig totalt, och har jag tid över så har jag ingen ork. Har jag ork, så har jag ingen tid. Det går bara runt.

    Har emellertid fått tid för operation äntligen, och i mitten av januari får jag nytt högerknä!

    Kram!

    SvaraRadera
  18. Hej Wolmer!
    Ja ju mer jag tittar på den så tycker jag detsamma,eller kan det vara bara föör jag
    såg dem där på åkern,det var helt fantastiskt.

    Inte ska du ha dåligt samvete,alltid finns det någon orsak inte sant?
    Så skönt att det börjar röra på sig nu att du
    snart ska opereras,det är ju bara några månader
    till dess.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  19. Det var en ovanligt tjusig bild.
    Dimman hör till.
    Önskar dig ett jätteskönt veckoslut.

    *fredagskram*

    SvaraRadera
  20. Hej Gingher!
    Jag var så målös så jag stakade mej på orden
    och bara pekade,det var så många fåglar och
    så många har jag aldrig sett på en gång och två sorter som satt så nära varann utan att angripa
    inte ett enda nyp efter någon,Det var väldigt svårt att återge på bild,det jag såg med mina ögon.
    Jag önskar dej en skön Fredag.
    Kramar.

    SvaraRadera