tisdag 20 oktober 2009

I morgon är det Onsdag....

....och då ska jag till sjukgymnasten så jag får se om hon kan hjälpa mej med mina fötter,jag hoppas det så mina promenader blir av igen.Och nu snart är det dags att betala räkningar igen.Men en vecka så där är det väl kvar,ja om några dagar fyller min son 25 år får väl se om datorn är klar tills dess,jag hoppas inget stöter till nu i slutänden.Natti natti nu ska jag strax ladda videon igen,får väl se när jag har tid att titta på dem för jag har ju ett antal timmar att titta på.Nattnatti önskar Agath er alla.

6 kommentarer:

  1. Hej! Hoppas det går bra hos sjukgymnasten idag. Och räkningarna... uff, det där är lika jobbigt varje gång. Pengarna bara kommer och går.

    Min äldsta dotter fyller 24 på söndag, men hon ligger inne på sjukhus så vi får väl åka dit och hälsa på henne och ta med tårta och presenter. Stackarn, det var likadant förra året.

    Ha en fin dag vännen. Kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Så fint du har fått det här. Jag fick dina mail. Hoppas det blir bra hos sjukgymnasten och att det hjälper iallafall.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Hej Wolmer!
    Det blir inget hos sjukgymnasten idag,
    utan det är skjutet fram till nästa vecka
    den 29/10 i stället...Sjukgymnasten fick iväg som sist.Det verkar som Skövde inte har egna
    sjukgymnaster.Ja det är inte många dagar kvar
    av denna månaden.

    Vad trist att din äldsta dotter är sjuk,hoppas hon kryar på sig till den 24:de
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Carina!
    Välkommen hit,Så det fungerade till slut,
    då måste du ha fått det mejlet jag skickade
    trots allt.*ler*
    Det blir inget sjukgymnastbesök för hon fick
    iväg i dag igen.
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej ..ja idaqg så är det onsdag..:) ska jobba nu två nätter.. nej Kameran gick ej att laga..så nu ska jag spara ihop till en ny..Jäkla otur ,man har eller hur..? Det var synd den var ju bara drygt ett år..me,men,så är det..hopppas din dag blir fin ha det....kram!

    SvaraRadera
  6. Mary-Louise!
    Ja det är ju så,och ingen sjukgymnastik för
    hon stack iväg till Skövde för att hjälpa dem där då får vi stiga åt sidan så att säga.

    Det var jättesynd på kameran,vet du det är ju snart jul du får önska dej en kamera i julkklapp
    ja menar om de lägger ihop till kameran så kan de köpa en fin kamera utan att det blir dyrt för var och en.
    Vad var det som hände egentligenm hade du inte i snöret om handleden?
    Jag hoppas din dag också blir bra,
    Kramarom.

    SvaraRadera