onsdag 21 oktober 2009

God eftermiddag!

Ja inte blev det någon sjukgymnast inte,sköterskan ringde i dag och sa att min sjukgymnast fick fara i väg som sist,så det blev skjutet på en vecka till,så det är bara att vänta.Idag ska sambon iväg och hämta sin mamma´så jag får se om jag stannar hemma och titta på filmerna jag spelat in,jag behöver utrymme för att inspela 2 nya avsnitt alltså 2 timmar.Och är han inte hemma så blir det lätare för mej att titta på TV:n.För en stund sedan lyste solen ljuvligt men nu är det igengrått på himlavalvet så någopn mer sol här lär det inte bli i dag.Det är 5 grader,men vi vet vad vi har att vänta.Hoppas bara att det inte blir snö tills vi ska till Småland.Ha en riktigt skjön Onsdag.//Agath

10 kommentarer:

  1. Nu känner man sig hemma här igen.....Kojiki har verkligen gjort fint hos dig..

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!
    Jag skickade ett mail till dig ifall att eftersom det har varit lite struligt.
    Vilken otur med sjukgymnasten igen.
    Ha det så bra. Kram Carina

    SvaraRadera
  3. Hej Carina!
    Ja jag såg det,och jag har besvarat det*ler*
    Ja det verkar som förgjort men sjukgymnasten.
    Man tycker ju att de skulle ha fler sjukgymnaster på Skövde än i våran lilla
    by.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Hej Cayenne!
    Såg inte din kommentar först,*förlåt*
    Ja jag känner mej verklighen hemma
    ja Kojiki har gjort det fint och på så
    kort tid också.Även hos dej har hon gjort fint.Hon är fantastisk inget snack om saken.
    Och jag stortrivs.
    Kramar.

    SvaraRadera
  5. Hej Vännen !
    Så glad jag blev över ditt mail, vill ju alls inte tappa bort dig !!
    Trist att din sjukgymnast aldrig har tid för dig .
    Jag har prcis vaknat efter mitt nattpass, ska snart ringa till jobb och kolla om det har kommit mer svininfluensavaccin, var ju slut när jag skulle vaccineras ...
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  6. Hej Doris!
    Nej jag vill inte tappa dej heller.
    Det var därför jag skrev,Ja det var
    inget rolligt att du och din son och
    tösen blev så sjuka.
    Hoppas de har vaccin idag till dej det
    är ju viktigt särskilt om man jobbar inom
    vården ni är ju så utsatta för olika
    smittokällor.
    Sköt om dej du också.
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Hallo på dig ..När åker ni till Småland då? Ja grått och trist har vi det oxå..och ska så bli hela veckan,verkar det som ..godnatt säger jag nu ,för nu ska jag åka till jobbet ,,kramar!

    SvaraRadera
  8. Hej Mary-Louise!
    Ja vi får väl se,min sambo håller på
    med datorn just nu och han säger det
    går frammåt,så jag hoppas att det blir
    snart för han fyller den 28/10,min
    andre son kommer till honom helgen
    efter om jag förstått rätt.
    Jag önskar dej en godkväll för inte
    får du sova förrän om flera timmar
    väl?
    Kramar.

    SvaraRadera
  9. Hej! Trist att det inte blev någon sjukgymnast, du behövde ju verkligen få komma dit. Hoppas det löser sig snart i alla fall.

    Jag känner igen det där med att få tid över till att se på TV när man är ensam... Minns hur det var när jag var sambo med yngsta dotterns pappa. Det var "semester" för mig varje gång han var upptagen på annat håll, då passade jag på!

    Och med det inte sagt att jag inte tyckte om honom, men ibland måste man få vara lite för sig själv också.

    Kram!

    SvaraRadera
  10. Hej Wolmer!
    Ja det är trist att det gång på gång skjuts upp
    till sjukgymnasten.Ja det hoppas jag också.

    Ja jisses vad det samlar på sig när man inte får se dem medetsamma,men sen är det
    ju 2 nya avsnitt varje dag och det blir rätt många timmar på en vecka,just nu har jag betat av 2 timmar för i natt...

    Sen har jag varit så trött idag för jag har sovit
    väldigt dåligt i natt.Därför har jag inte satt
    på datorn förrän nu.
    Jag önskar dej en skön Torsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera