lördag 31 oktober 2009

Hej på er denna Lördag den 31/10-09

Är så seg i kroppen så jag ska försöka ta mej en promenad nu medans vädret är gott,solen lyser och det är 7 grader så det är en behaglig dag om man är rätt klädd.I morgon är det den 1 November så vi kommer närmare och närmare jul,alla affärerna har väl börjat att lägga ut sina julsaker för försäljning,och vi kommer närmare och närmare julskyltningen,det mest intressanta är nog klädbutiken vad de ska ha för nytt i år,vad som kommer att vara trendigt,Ja det återstår att se.Nej nu ska jag gå ut,så får hjag se om det blir runda eller bara ut hämta luft.Kram till den som vill ha...Ha en skön Allhelgonna/Halloween.//Agath

14 kommentarer:

  1. Hej...Jadu lite "piggare" är jag nu vet du? jag har börjat att ta en "Brustablett" varje morgon GERIMAX heter den, har gjort så drygt en vecka nu..och faktiskt det hjälper .... Hur blev promenaden då? Luft .eller runda??? ha det bra ikväll höres...kram!

    SvaraRadera
  2. Hej Agath!

    Jag har just varit ute på promenad. I solnedgången. Det var väldigt vackert, hög och klar frisk luft.

    Du har lite vackert fågelkvitter i din blogg, hör jag. Fint! Det gör mig glad.

    Jag önskar dig en fin lördag.

    Kramar
    Anna-Karin

    SvaraRadera
  3. Hej Mary-Louise!
    Vad skönt att det går åt rätt håll.
    Har du sluppit värken eller den bara dämpas?
    Ja den gick ganska hyvsat,men jag gick ju ungefär
    1000 steg mindre än i går för sambon hämtade
    mej.Men det blev både luft och runda.Ja vi hörs.
    Kramarom.

    SvaraRadera
  4. Nu skall jag gå och hjälpa sambon lite (han lagar super dunder firar middag!) och duka.
    Ha en trevlig kväll!

    SvaraRadera
  5. Hej Maskroskvinnan!
    Så du hade en fin solnedgång,
    vi har haft så mulet men solen
    har precis legat vid Molnet det
    var fint tycker jag.
    Här är ingen fågelkvitter,det var
    i den andra bloggen.
    Jag önskar dej också en fin Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  6. Hej PreddieTigern.
    !
    Jag håller också på med middagen här
    ska haq kotlettspjäll med potatis,det
    var egentligen det vi skulle grillat i
    sommras,tänk så avlägset det låter?
    Jag önskar dej en skön Lördag.
    Titta nu inte på skäckisen som går i
    natt imse vimse spindel...
    Kramarom

    SvaraRadera
  7. Nu "funkar" min blogg igen BRAAAA.ha det gott kram!

    SvaraRadera
  8. Såg, att nu har även Fuschia Stängt son Blogg! Snart ska jag se på en film på trean...(jag behövde inte vara chaufför ikväll) Filmen heter tre systrar och en mamma..lite kul kanske..vi får väl se...gillar icke alla skräckfilmer som går denna helg..! ha det gott kram GODNATT

    SvaraRadera
  9. Godkväller!
    Är åter hemma igen sedan några timmar. Har ätit lite och varvat ner innan jag tog mig an bloggarna. Så nu kan du läsa om min tävling.
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  10. Hej Mary-Louise!
    Ja det var något knasigt innan.
    Jaha det blier inte många kvar snart
    även liberum-weto verkar har dragit
    sig tillbaka.För alla hälsobloggatror jag det stod.
    Ja jag såg också att den filmen skulle gå men
    var det inte på 4:an?
    Kram och godnatt.

    SvaraRadera
  11. Hej Recurven!
    Ja här har varit så knasigt så det gick inte att göra någonting,så du har inte förlorat något.
    Ha en fortsatt trevlig Lördagskväll.
    Kramar.

    SvaraRadera
  12. Hej Agath.
    Oj, oj oj vad tiden springer i väg, precis som vanligt.
    Har ägnat kvällen till att läsa i fatt alla inlägg. Haren o sköldpaddan är ju en klassiker, så sann, så sann....
    Har tänkt på dig och din fot. Är den bättre??
    Bloggandet för min del, har inte kommit igång riktigt, det har varit så mycket med hundarna på sista tiden. För att inte tala om allt tjafs i bloggarna...Man tappar gnistan lite.
    Även om jag inte varit bäst på att kommentera och skriva inlägg, så är jag här-
    Kram till dig
    Susanne

    SvaraRadera
  13. Hej Susanne!
    Så märkligt,jag var nyss inne hos dej haha
    Så då har du sett jag har tagit hit 2 av fablerna
    då jag tar nog en i kväll igen tror jag*ler*
    Nej jag har förstått det varit något.
    Men hoppas allt är väl med Ronja och att såret
    läker som det ska.
    Jag lämnade som du vet och har bara den för att plocka receot och ta hem korten sen kanske jag stänge den bloggen,vi får se.
    Jag önskar dej en härlig helg med de dina + vovvarna.
    Kramarom

    SvaraRadera
  14. Ps:Susanne har du sett alla recepten?DS:

    SvaraRadera