måndag 19 oktober 2009

Hej Idag är det Måndag igen...

Idag ska vi till Lidköping och se om mina skor kommer att fungera efter utlästningen. Så om en stund åker vi iväg,det ska bli intressant och se om man kan rädda skorna och och om jag kommer att ha någon nytta av dem,kanske har jag slängt pengarna i sjön,det återstår att se.Idag är det en grå och trist dag och det är 10 grader,så kylan går lite fram och tillbaka.I natten till i går hade vi besök här,en älg för vilket annat djurt skulle kunna hoppa över 160 häck,fast han/hon har stött till häcken på utsidan,synd bara att man inte har ett kort att kunna förmedla här.Idag hade vi också besök av ett mindre djur,en fasanhöna men hon ville heller inte vara med på bilden....så jag får nog var mer på hugget med min kamera.Ha en skön Måndag.//Agath

12 kommentarer:

  1. Hej agath:)
    Tack Tack för att jag fick din adress nej självklart lämnar jag den inte till någon..
    Jag hänger inte riktigt med varför du ville byta jag trodde du stortrivdes på passagen?

    Kram och skönt att man kan hitta dig..
    Mia bara jag

    SvaraRadera
  2. Godmorgon på dig ,min vän..Iadg så har vi soligt ,men lite kyligt..är ledig idag,så då blir det till att tvätta m.m.:)Hoppas nu att du får någon ordning på dina skor..Filmen som jag såg igår kväll ,på 9:an het3er "Fire wall" med Harrison Ford ..otroligt spännande och bra...ha en fin dag önskar jag dig ...Kramar!

    SvaraRadera
  3. Hejsan..är du inte vaken än *skratt*

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Ja jag har gjort det till ett tag sen
    men nu vill jag vända blad.
    Jag önskar dej en skön Tisdag.
    Kramar.
    PS:Din adress kommer så småningom på min lista
    som du ser är den ganska ny och ändå så vackert här.DS:

    SvaraRadera
  5. Mary-Louise!
    Det blir korta promenader med de nya skorna
    om jag vill gå lite längre får jag ta de andra
    och gålängre sträckor med sen får jag försöka gå in de andra på lite kortare sträckor,de är ganska hårda så jag kommer nog att få skoskav av dem i starten skulle jag tro*ler*
    Kramar

    SvaraRadera
  6. Mary-Louise!
    Haha det var sambon som inte ville sätta
    på ratern*fniss*
    Kramar.

    SvaraRadera
  7. Mary-Louise!
    Ja så är det när den är uppepå*fniss*
    Kramar.

    SvaraRadera
  8. nä du Agath..det gick inte nu heller..???? jag måste tydligen alltid gå in via google för att komma in till dig... Sov gott min vän kram..

    SvaraRadera
  9. Mary-Louise!
    Jo men det ska gå utan man är inloggad för
    hur kunde Kojiki och P komma in annanrs?
    Sussa gott du också.
    Kramar

    SvaraRadera
  10. Hej Mary-Louise!
    Hoppas du kunnat sova inatt
    nu när det inte var din dag precis
    Kameran som gick all fanders väg...
    går det att laga tror du?
    Jag önskar dej en skön Onsdag.
    Kramar.

    SvaraRadera