måndag 6 september 2010

Så har man varit på vift igen.

Nu har vår gamla gräsklippare lagt av så idag blev det till att köpa en ny,ser ju inte alls då pjokig ut tycker jag,den ska tydligen gå själv enligt sambon,tänk det trodde jag alla gräsklippare gjorde som man har bensin i,men där bedrog jag mig allt.Nå så här ser nytillskottet ut,Den andra gamla åker väl på tippen i morgon tror jag.Så det blev ju en runda trots allt idag.Sen gjorde jag middag när vi kom hem jag köpte Broccoli och jag visste jag hade Bacon hemma så jag köpte gratängost också så jag gjorde en ostsås och vola det blev en gratäng den var väldigt uppskattad här,det är så sällan jag köper Broccoli.Kram till den som vill ha.Jag önskar er en trevlig Måndagskväll.//Agath

6 kommentarer:

  1. Kaksmulan: akta dig så du inte hamnar framför den då, då den går själv *ler*.
    Ha det gott! / Kram

    SvaraRadera
  2. Hej Tigris!
    Vad jag menade var att den går av sig själv man behöver bara
    styra den så någon måste hålla i handtaget,så riktigt en sådan
    som går helt för sig själv är den ju inte en felsägning av mig.
    Kramar

    SvaraRadera
  3. Agath;
    Det klipparen såg fin fin ut:)
    Ja visst är det så att man ska minsann betala försäkring på ALLT idag men händer det något jag då är det inte så noga??!!
    Broccoligratäng Mumma..såå gott:)
    Kram

    SvaraRadera
  4. Hej Mia!
    Ja den ser bra ut,sambon skulle bara köpa olja till den och slänga skräp
    på tippen ja den gamla gräsklipparen åker naturligtvis dit den också om man nu får slänga sådant.
    Ja är det inte konstigt att när man ska betala för en försäkring då ska det göras i tid och minut,men själva kan de dröja årstiden innan allt bli klart.
    Ja broccoligratängen var god,fast jag hade kokt broccolin lite för länge,så det var inte det där tuggmotståndet den skulle ha,men smaken fanns där ju.
    Kramar

    SvaraRadera
  5. Hej Fjäderlös tvåfoting!
    Ja de sålde den på COOP Forum i Skara.
    Det var kampanjpris på den..
    Sambon var väldigt nöjd med denna.
    Ha det bäst.

    SvaraRadera