lördag 4 september 2010

Ja jag skyndar långsamt som ni ser.

I går var vi ute en runda för att komma ifrån allt det här eländet,så vi körde till Alingsås och var ner vid Nolhaga park vi satt och tittade en stund på de som spelade minigolf så såg jag Kanadagässen de var rätt många så det blir det jag bjuder på idag.Omkring klockan 22,00 så ville inte internet här så jag kom inte ut förrän idag när vi stigit upp,ibland står det en ruta om jag vill vara ansluten det är hur jobbigt som helst jag är ju ansluten varför i katten behöver de fråga då?Jaja vi får väl hur det blir.i vilket fall som helst ringde sambon och sa till om det idag.Då sa de att det har blivit lite driftstörning så vi får väl se när det rätar till sig.Så igår blev jag inte utloggad härifrån det bara försvann.Kram till den som vill ha//Agath

4 kommentarer:

  1. Godkväller!
    Jo, vi tror att vi fått så mycket som vi skulle. Det är blandved vi har och vissa bitar är jättestora så de kanske vi får hugga till lite sedan så de går in i spiseln. Vi beställde från Vedhandlarn i Väderstad. Så han har väl även kunder åt erat håll liksom upp till Nyköping. Ja, vi kanske får beställa mera, men man vet ju inte hur vintern ska bli??
    Jag blev lite sur nu för jag har suttit och lagt in bilder och nu skrivit text till och vad händer tror du?? Jo, jag blev utloggad och texten försvann. Bilderna är kvar för de hade jag sparat innan vi käkade. Men vad retligt det är!!! Får väl skriva ny text i morgon för nu tappade jag lusten.. Ska nog in och spela lite spel nu i stället..
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Agath:

    Jobbigt när man inte kommer ut på nätet, man blir ju som sagt beroende.. fin fin bild skönt att komma iväg lite för er.


    Ja fast dom är "hembakta" receptet finns på påsen och inga tillsatser just natural:)
    Ja en stenmangel men både mammam och mormor var alltid med oss och vi hade stor respekt för den där mangeln.
    Ja det var jättegott med kotlett hade lök morötter och kotlett fräste krydda puttra i grädde..voila:)
    Idag blir det nog skräphämtmat för mig eftersom jag inte orkat planera någonting alls..
    Kram

    SvaraRadera
  3. Recurven!
    Ja jag såg inte riktigt på bilden för den var så ljus,
    vi hade även det mörka träslaget också,björken värmer
    gott inte sant?Ja det är lite svårt att se hur stora
    de är men nog tyckte jag sambons vedträ var grövre förstås.
    Sambon har beställt från S.Mellby någon mil härifrån.

    Tacka jag för den att du blev sur när du hade lagt ner arbete
    på både text och vilder så försvinner det,vem hade inte reagerat
    för det.Synd du inte sparade texten också,men vem kan veta?
    Ja gör du det.Vi har ju blivit varnade för driftstörningar.
    Får se om jag kan komma in sen.Ska själv sätta mig vid TV:n en stund.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Mia!
    Oja det var skitjobbigt igår skulle ut och lägga ett nytt inlägg
    men det blev inte så.Ja vi känner att vi måste komma ifrån röran
    lite här.
    Ja jag tror jag vet vilka kakor du menar,har sett det i reklamen
    inte sant?
    Nja det är ju ett ögonbliksverk och komma i kläm i en sådan mangel
    men det blev slätt och fint,jag tror jag var den ända som manglade
    där,jag såg aldrig någon annan före eller efter mig.
    Ja det tror jag säkert att det var,kanske jag skulle testa en gång,
    men jag är så försiktig med grädde i mat,är väl bara till lever-
    stuvning jag har det.
    Kramar

    SvaraRadera