onsdag 23 juni 2010

Kan verkligen skor göra sådan skillnad?

Idag gick jag till Nossebro,det var ganska segt för det var så varmt och solen lyste,men jag tog en kopp kaffe inne på Gerdas mest för att jag behövde dricka så jag drack massvis av vatten,så hade jag ju tillgång till toa innan jag skulle börja min ensamma vandring hemhåt igen,visserligen var jag slak i benen,och kom på att vi behövde tandkräm och lite andra grejer så jag ringde sambon när jag gick mot ICA.Men ingen som svarade varken på hemtelefonen eller mobilen men hem måste jag ju.Så jag fick vända och börja trava hem.När jag var ungfefär 1 km från hemmet så ringde sambon och frågade om han skulle hämta mig,vad var det för mening jag var nästan hemma ju?
Idag blev det 13808 steg och det blev 8,28 km,jag vetb inte om det beror en del på skorna för nog skulle det stått 14000 ungefär på stegräknaren,eller har jag fel?Jag önskar er en trevlig Onsdag.Kram till den som vill ha.//Agath.

8 kommentarer:

  1. Hej Agath!
    Jag tror att vädert kommer att vara super bra hela veckan på denna sidan om vättern iallafall. Du bor ju på andra sidan, hmm, där har jag inte kollat. Jag tror på sol..
    Jo, jag tror absolut att du var sugen på lever. Vi får hoppas att det kommer lite lever din väg.
    Jag hade ingen koll på vart cyklisterna kom ifrån. Nej, det måste jag titta på för det är alltid roligt när ett barn får sin cykel.
    Kram Carina

    Det är rätt färg på hennes cykel såg jag och cykla kan hon..

    SvaraRadera
  2. Oj vad du promenerar. Långt också måste jag säga.
    Du blir väl smal som ett streck till slut.
    Himla duktigt av dig Agath.

    Kramkram från Ninacian
    Jag skriver anonymt nu eftersom jag inte har nån bloggadress men det är jag och ingen annan som kommenterar här ändå.

    SvaraRadera
  3. Hej Carina!
    Ja vi får väl hoppas på det,det är så många år sedan man satt
    ute och åt vid midsommar,det brukar vara kallt eller regnigt
    då.Vi får hoppas att vädret är med oss.
    Ja jag tror också det,för det är ett tag sen jag hade lever.
    Men det ar ju vättern runt om jag förstått rätt.Undrar om BadGEAR
    var med där i så fall,få kika in till honom för det är ett tag sedan
    jag var där.
    Ja barnbarnet älskar visst lila så det satt ju fint.
    Ja hon såg så glad och stolt ut tycker jag.
    Kramar.

    SvaraRadera
  4. Ninacian!
    Ja en promenad blev det jag hade inte tänkt mig så långt
    för som du såg hade jag behövt handla,men när inte telefonen
    hördes så vara det bara att trava hem.Nja jag har nog en del
    som kan tas på för som du kanske minns så slutade jag röka
    när jag stelopererade mig.Och jag klan tala om att man går
    upp en del i vikt.
    Jo jag har sett det och vet ju att just nu är du blogglös.
    Kramar till dig.

    SvaraRadera
  5. Du är jätteduktig !!
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  6. Hej Doris!
    Tack för du tycker det.
    Sköt om dig du också.
    Kramar

    SvaraRadera
  7. Hej Lia!"
    Tack jag blev slak idag kan du tro.
    Jag tycker inte jag går ner ett hg
    och ändå så har det gått åt 544kcal
    och 368 g,men ändå står vågen på detsamma
    Kramar

    SvaraRadera