torsdag 24 juni 2010

Ja i morgon blir det sill och nypotatis och gräslök mm.

Ja snart ärt det dags för CSI NY igen,så det blir att ställa in videon igen.
Efter det så kommer gamla avsnitt av Criminal minds,jag har inte sett alla sågh jag för ett tag sen så det finns massor som gått när jag började titta på dem.Sen är det dags för sängen igen.Så godnatt till er vad ni än gör för det finns säkert de som redan fått besök,nina besök blir per telefon.Men jag önskar er alla god natts sömn.från "Kaksmulan"//Agath.




8 kommentarer:

  1. Hej Agath!

    Jag skall oxå se på CSI NY och Criminal Minds nu om cirka en kvart.

    Imorgon åker jag och min man på spa i Lundsbrunn och det skall bli underbart för oss båda, eftersom det har varit mycket för oss under det sensate halvåret med nya arbeten osv.

    Ha en riktigt skön midsommar, min vän!

    Björnkram
    Kajsa

    SvaraRadera
  2. Hej Kajsa!
    Ja det är en stund till sen ska jag bara ladda
    Videon.Sen blir det säkert sängen här.
    Så härligt ni ska på SPA Vad ligger lundsbrunn?
    Men nu rätar det väl till sig.
    Ha det riktigt gott på SPA

    En skön midsommar önskar jag dig.
    Kramar i massor.

    SvaraRadera
  3. Hej Agath!
    Kilar in och önskar dig en glad och trevlig midsommar:)
    Sköt om dig kära vän och ät massa go sill och njut av värmen för äntligen har ju sommaren kommit.
    Varm kram Mia

    SvaraRadera
  4. Hej Agath vänner!!!

    Glad och trevlig midsommar!!!

    Kram nilla

    SvaraRadera
  5. Hej Mia!
    Jag önskar dig en trevlig midsommar,sambon öppnade dörren
    för att släppa in lite luft så körde bonden ut skit så han
    var tvungen att stänga igen sa han.
    Sköt om dig du också.
    Midsommarkramar.

    SvaraRadera
  6. Hej Nilla!
    Jag önskar dig en trevlig midsommar också.
    Kramarom

    SvaraRadera
  7. Hej Agath!
    Önskar dig en trevlig och riktigt solig midsommar!
    Kram
    Donna

    SvaraRadera
  8. Hej Donna!
    Detsamma önskar jag dig
    Vi har soligt och litet bris.+ 20 grader
    vad mer kan man önska sig.
    Midsommarkramar.

    SvaraRadera