fredag 16 april 2010

Ja då har jag varit på min promenix.

Sen skulle jag leta efter en bild på en som gick med stavar,men faktiskt får det bli agats höga midja den ser så rofull ut,den gillar jag jätteskarpt,min promenad blev inte så lång idag för jag gick bara 3418 steg vilket blir 2,05 km.Då blev promenaden längre igår trots mitt fall...Men så var jag ju ensam hemma ocks....

Men medans jag letade efter en bild på någon som gick med svara så fastnade jag på denna sidan jag kunde inte annat än att skratta hur tokigt det kan bli när man letar efter någonting.Detta var vad jag hittade..var har det med stavgång att gör?Det är en fråga man kan ställa
 sig
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Erfarenheter P-STAV? - 07. Preventivmedel - Kvinna iFokus


16 mar 2010 ... Kvinna i fokus. ... Sidhuvud för Kvinna iFokus. Länk till startsidan för denna

sajt ... Kommentera inlägg Erfarenheter P-STAV? #1. Bild på Fiction ...



kvinna.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=c58b4e31-7a08-41a6-9... · svenska
 
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Nu är det strax dags att sätta sig vid TV:n igen och titta på CSI den börjar nu vid 20,00.Jag önskar er en fortsatt trevlig Fredagskväll.Kram till den som vill ha.//Agath.

4 kommentarer:

  1. Godkväll!
    Ja, lite öm i fingrarna är jag, men det går snart över. Är bara lite ovan eftersom jag inte gör detta varje dag pracis.
    Har varit nere till stallet nu och gett hästarna kvällsmat. Har kramat Bounty...
    Ja, annars idag har jag kännt mig som en trasa, men det kanske bara är en form av trötthet efter gårdagens promenad.. Ska ju iväg och gå ut i skogen i morgon igen, då blir det längre.. Så jag ska snart gå till sängs. Måste vila till i morgon liksom.
    Jo, jag mailar en stavgångare till dig, det är nog så det ser ut när du är ute på tur..
    Hörs vidare i morgonkväll..
    GOD NATT!!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Jo det kan jag förstå att du är öm,för det
    är ju ganska hårt att sy för det är ju inte
    mjukt som bomull precis.
    Jo jag kan tänka mej att du känner det urlakad idag,men visst är det väl skönt att gå i skogen.
    Kánske blir lite tättare i morgon.
    Aha ska titta på det.
    Ja det gör vi.Jag önskar dig en god natts sömn.
    Godnattkramen.

    SvaraRadera
  3. Sicken underbar bild ;)
    Sköt om dig !
    Kramar, Doris

    SvaraRadera
  4. Hej Doris!
    Ja är den inte fick den av Ian när jag var
    på paqssagen,men nu har jagb tagit vara på de kort jag vill ha och lagt passagen på hyllan.
    Hoppas du mår bra från vulkanutbrottet,är
    du aldrig rädd?
    Jag önskar dej en trevlig Lördag.
    Kramar.

    SvaraRadera