torsdag 22 april 2010

Ha en fortsatt trevlig kväll.

Visserligen är det väl inte rätt lag men ishockey är det likt f-b....Jag börjar bli så trött på dessa förseningar,när kan de spela  tid som ska vara.Och handen på hjärtat,varför kommer det alltid ett par timmar efter att de blivit födröjd och måste det vara sport på varenda kanal,jag är inte intresserad och jag ville se Ramsey´s program inte en massa sport.Men nu ska jag väl snart få se,det jag vill se också eller rättare sagt spela in,men det är ju svårt när sporten tar överhand.Godnatt till er alla från "Kaksmulan"//Agath.

2 kommentarer:

  1. Godmiddag!
    Jag kan börja med att tala om att knattarna verkligen hade läst på tills i går och de klarade sina licensprov med bravur!!! Så nu är det fritt fram och tävla för dom..
    I dag vaknade jag med huvudvärk alá dunder... Har tagit piller men det verkar inte ge sig ännu. Jag som har lite att göra inför helgens tävlingar med förberedelser av både till mig själv och hästen.. Ska in til staden alldra först och hämta ett paket som innehåller höpåsar. De kom i grevens tid vill jag lova. Så har jag stalltjänst i kväll också, mycket på en gång som vanligt.
    Men nu vet du.. att jag kommer att vara lite osynlig i helgen. Kommer nog in och rapporterar hur det gått under dagen, men mer blir det nog inte. Kommer nog vara trött..
    Ha det så bra i dag och ha en trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Hej Recurven!
    Det märks ju att de tar det med riktigt allvar.
    Ska bli kul och höra om deras första tävling.

    Usch då har du sådan huvudvärk,de där treo verkar inte hjälpa dig.

    Jag ska själv strax iväg för att gå enn bit innan sambon tar upp mej för vi ska till Trollhättan,solen lyser just nu och hoppas den gör det så länge jag är gående sen gör det mej inget om det regnar.
    Jag önskar dig en trevlig Helg också.
    Kramarom.

    SvaraRadera